Dobro Naszych Pacjentów jest dla Nas najważniejsze. Od 2005 roku dokładamy wszelkich starań, aby w codziennej pracy dbać o zdrowie osób odwiedzających nasze apteki. Dzięki temu cieszymy się ich zaufaniem. ZIKO to rozpoznawalna marka – gwarant profesjonalizmu i troski o Pacjenta.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę
414 dni
Zadania: prawidłowe przyjęcie dostawy i potwierdzenie zgodności z zamówieniem; właściwa ułożenie preparatów w magazynie; przygotowywanie zwrotów towarowych; wykonywanie prac administracyjno-biurowych; dbałość o czystość w aptece; Wymagania: umiejętność obsługi komputera w stopniu...
Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa Klienta, zgodna z przyjętymi standardami firmy; Aktywny udział w poszukiwaniu najlepszego rozwiązania dla Klienta; Dobór okularów i opraw okularowych (mile widziany ukończony kurs stylizacji) Udział w akcjach marketingowych i reklamowych; Dbałość o...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
414 dni
Opis stanowiska: opracowywanie oraz wprowadzanie opisów nowych produktów do systemu apteki internetowej, fiskalizacja zamówień internetowych, monitorowanie stanów magazynowych apteki, wsparcie przy telefonicznej oraz mailowej obsłudze pacjentów. Wymagania: dyplom technika farmaceutycznego,...
Zakres obowiązków: Zarządzanie asortymentem apteki i drogerii internetowej; Budowanie kategorii produktowych sklepu internetowego; Negocjowanie warunków handlowych i pozyskiwanie nowych dostawców; Tworzenie polityki cenowej; Utrzymywanie relacji z przedstawicielami; Zarządzanie promocjami;...
Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy; Zapewnienie właściwej obsługi Klienta; Zarządzanie personelem Salonu oraz planowanie grafików; Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych; Odpowiedzialność za wyniki salonu;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
424 dni
Obowiązki: wykonywanie badań wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych; szkolenie aplikacji soczewek kontaktowych; doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do potrzeb i oczekiwań pacjenta; stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy;