Firma Budoserwis istnieje nieprzerwanie od ponad 20 lat. Spółka Budoserwis jest prężnie działającym ośrodkiem konsultingowym oraz inwestycyjno-remontowym. Jest jedną z pierwszych firm z kapitałem polskim, która w latach 90-tych była zaangażowana w procesy restrukturyzacyjne przemysłu ciężkiego. Specjalizujemy się w usługach doradczych z zakresu wycen, analiz i ekspertyz oraz zapewniamy kompleksową i profesjonalną obsługę rynku nieruchomości.
Poszukujemy kandydata wykazującego się m.in. umiejętnościami: Biegłej obsługi programu Symfonia (moduł finansowo-księgowy, handel oraz kadry i płace); Sporządzania bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania rocznego; Sporządzania analiz procesów pod kątem finansowym,...
Zakres obowiązków: Wykonywanie pomiarów inwentaryzacyjnych obiektów budowlanych; Sporządzanie rzutów i dokumentacji odtworzeniowych; Współudział w realizacji przeglądów budowlanych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane; Sporządzanie opinii technicznych; Sporządzanie analiz...
Opis stanowiska: Prowadzenie i obsługa sekretariatu; Bieżąca organizacja i koordynacja prac konsultingowych, księgowo-finansowych i kadrowych; Wsparcie Zarządu w bieżącej pracy; Obsługa urządzeń telekomunikacyjnych oraz biurowych; Organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich...
Zakres obowiązków: Sporządzaniu operatów szacunkowych, Opini o wartości środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (w tym wycena maszyn i rządzeń), Pozyskiwanie danych transakcyjnych oraz przeprowadzanie analiz rynku nieruchomości oraz innych analiz eksperckich wymagających...
Wymagania względem kandydata: doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych, biznes planów, wycen przedsiębiorstw; biegła znajomość Pakietu Office (głównie: Excel i PowerPoint) umiejętność pracy zespołowej; skuteczna komunikacja, zarówno w kontaktach ze współpracownikami jak i z...
Zakres obowiązków: Czynności związane z realizacją procesu produkcyjnego; Obsługiwanie i konserwacja narzędzi, maszyn i urządzeń związanych z realizacją procesu produkcyjnego; Kontrola jakości wykonanych robót; Udział w pracach montażowo – remontowych.
Zadania przygotowanie wniosków o płatność/wprowadzenie zmian, harmonogramów płatności, organizacja i nadzór nad prawidłowym rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, wytyczne, interpretacje oraz dokumentację dotyczącą...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie pracy podległych pracowników; Tworzenie harmonogramów i podziału prac; Poszukiwanie zewnętrznych ekip montażowych – przygotowanie szczegółów zakresu prac; Aktywny udział w tworzeniu zleceń produkcyjnych oraz rozwiązań montażowych dla danej budowy;...
w specjalności budowa i eksploatacja maszyn oraz urządzeń przemysłowych w szczególności w zakresie głównego przewietrzania kopalń i prowadzenia gospodarki sprężonym powietrzem z min. dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Przykładowy zakres obowiązków: Planowanie i koordynacja robót;...
Zakres obowiązków: Czynności związane z realizacją procesu produkcyjnego; Obsługiwanie i konserwacja narzędzi, maszyn i urządzeń związanych z realizacją procesu produkcyjnego; Kontrola jakości wykonanych robót; Udział w pracach montażowo - remontowych;
Zakres obowiązków: Pomoc rzeczoznawcy majątkowemu przy sporządzaniu operatów szacunkowych lub ich samodzielne sporządzanie; Pozyskiwanie danych transakcyjnych oraz przeprowadzanie analiz rynku nieruchomości; Wykonywanie wizji lokalnych nieruchomości położonych w różnych rejonach Polski;
Zadania przygotowanie wniosków o płatność/wprowadzenie zmian, harmonogramów płatności, organizacja i nadzór nad prawidłowym rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, wytyczne, interpretacje oraz dokumentację dotyczącą...
Wymagania względem kandydata: doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych, biznes planów lub wycen przedsiębiorstw, biegła znajomość Pakietu Office (głównie: Excel i PowerPoint), umiejętność pracy zespołowej, skuteczna komunikacja, zarówno w kontaktach ze współpracownikami jak i...
Wspieranie procesu ofertowania w aspekcie formalno - prawnym oraz gromadzenie niezbędnych danych i dokumentów. Obsługa korespondencji dotyczącej przetargów (obieg dokumentów) i narzędzi / dokumentów ewidencjonujących postęp prac nad ofertą. Wyszukiwanie informacji o nowych postępowaniach...
W związku z dynamicznym rozwojem usług poszukujemy osób specjalizujących się w budowie, remontach, renowacjach, montażach i serwisach maszyn i urządzeń górniczych w zakresie głównego przewietrzania kopalń i prowadzenia gospodarki sprężonym powietrzem lub maszyn, urządzeń i instalacji...