ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Zakres obowiązków: Administrowanie pracą sekretariatu; Dbałość o precyzyjny przebieg informacji pomiędzy Dyrektorem Instytutu / Zastępcą, a pozostałymi jednostkami organizacyjnymi; Prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów wewnątrz Instytutu; Prowadzenie kalendarza i sprawne organizowanie...
Zadania: Odpowiedzialność za uruchomienie i wdrożenie nowych produktów w obszarze jakościowym; Prowadzenie dokumentacji dotyczącej jakości; Uczestniczenie w tworzeniu planów poprawy jakości oraz strategii zarządzania jakością; Udział w realizacji zadań zespołów projektowych;...
Zadania: Profesjonalna obsługa klientów w salonie Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów Aktywna sprzedaż produktów Realizacja celów sprzedażowych Budowanie długofalowych relacji z klientem
Zadania: • Wspieranie obszarów produkcyjnych w zakresie zapewniania jakości, • Monitorowanie wskaźników jakościowych, • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania jakością, • Tworzenie dokumentacji.
Zakres obowiązków: zarządzanie, bieżąca obsługa sprzedaży do klientów hurtowych na rynkach EU (głównie DE, CH, FR, BE, NL), budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami (zdalnie, poprzez kontakt telefoniczny oraz w trakcie cyklicznych wizyt), tworzenie ofert...
Zadania: Otwieranie i rozliczanie zleceń serwisowych floty Bezpośrednia realizacja procesu obsługi pojazdów floty w zakresie zagadnień dotyczących np. ogumienia pojazdów, w tym: planowanie potrzeb, bieżące serwisowanie, Zlecanie, nadzorowanie i monitorowanie napraw mechanicznych, blacharsko...
Zadania: Profesjonalna i kompleksowa telefoniczna obsługa nowych oraz obecnych klientów czeskojęzycznych Wsparcie klienta i pomoc w realizacji zamówienia; Bieżące rozwiązywanie problemów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Wprowadzanie danych do systemów;
Zadania: Pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymanie kontaktów z już istniejącymi; Profesjonalna obsługa Klienta zgodna z obowiązującymi standardami; Budowanie bazy przewoźników i umiejętna współpraca z przewoźnikami; Organizowanie cyklu usługi spedycyjno-transportowej od przyjęcia...
Zadania: wspieranie Zespołu w zakresie organizacji podróży, jak również planowanie spotkań (w tym posiedzeń odbywających się poza biurem); protokołowanie spotkań; administrowanie SharePoint-em; przygotowywanie codziennych raportów z pracy Zespołu; przygotowanie i weryfikacja prezentacji...
Bezpośrednia odpowiedzialność za współpracę i obsługę kluczowych Klientów międzynarodowych; Odpowiedzialność za całość realizacji kontraktu zgodnie z umową: nawiązywanie i pielęgnowanie relacji biznesowych, negocjowanie kontraktów, kalkulacje ofert, zawieranie umów i...
Wykonywanie operacji finansowych na kontach lub rachunkach klientów; Dokonywanie rejestracji płatności faktur; Wyjaśnianie zapytań związanych z terminowością płatności; Realizacja zadań według wewnętrznych jak i zewnętrznych standardów rachunkowości oraz wymagań ustawowych;
Zadania: Udział w kreowaniu i realizacji polityki personalnej firmy, Współpraca z kadrą menedżerską i pracownikami, ukierunkowana na budowanie relacji i kultury organizacyjnej, Zapewnienie bieżącego wsparcia w zakresie HR dla pracowników organizacji, Udział w projektach z obszaru HR...