Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Zakres obowiązków: Udział w budowaniu strategii e-learningu w ogólnopolskim środowisku akademickim; Wsparcie metodyczne dla zespołu metodyków i kadry dydaktycznej uczelni wyższych we wdrażaniu metodyki kształcenia zdalnego; Współpraca z zespołem metodyków i kadrą dydaktyczną w...
Odpowiedzialności i zadania: Zarządzanie projektem Kształcenie Zdalne: strategiczny projekt biznesowy dotyczący informatyzacji dydaktyki. Odpowiedzialność za koordynację, planowanie, realizację i kontrolę działań w skali ogólnopolskiej. Dostarczanie na czas uzgodnionych rezultatów...
Zakres obowiązków: analiza wymagań funkcjonalnych i technicznych w obszarze procesów i aktywności integracyjnych, przygotowywanie projektów technicznych rozwiązań, współpraca z Architektami rozwiązań biznesowych przy tworzeniu rozwiązań dla kluczowych zagadnień, przygotowywanie...
Zakres obowiązków Koordynacja analiz marketingowo - sprzedażowych; Inicjowanie i uczestniczenie w realizacji projektów; Proponowanie dodatkowych analiz, nowe pomysły na mierniki, zbieranie potrzeb organizacji w zakresie dodatkowych analiz, zapewnienie przepływu informacji / wniosków z analiz...
Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii cyberbezpieczeństwa w GTA, wsparcie przy tworzeniu strategii podmiotowych w GTA, Zarządzanie ryzykiem IT w GTA (identyfikacja ryzyk i formułowanie właściwych odpowiedzi na ryzyka) Przygotowanie organizacji do standardu zarządzania...
Zakres obowiązków: kontrola realizacji budżetu i analiza odchyleń; tworzenie i rozwój narzędzi kontrolingowych; analiza wyników okresowych, wskazywanie ryzyk, przygotowanie rekomendacji; opracowywanie raportów i analiz ad hoc dla kadry kierowniczej; nadzór nad prawidłową strukturą...
Odpowiedzialności i zadania: prowadzenie projektów rozwojowych w ramach strategii Grupy TEB Akademia, w tym strony dokumentacyjnej projektów i koordynacja harmonogramów; organizacja spotkań związanych z przygotowaniem i realizacją strategii; wsparcie metodyczne i projektowe menadżerów...
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: kreowanie i wdrażanie zewnętrznej i wewnętrznej strategii PR, tworzenie i realizacja spójnych działań employer branding wewnątrz i na zewnątrz organizacji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, organizowanie wydarzeń...
Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii marketingowej krótko i długoterminowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju; Realizacja planów marketingowych; Współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i online) Nadzór nad kreowaniem wizerunku marki w mediach oraz...
Zakres obowiązków: analiza wymagań funkcjonalnych i technicznych w obszarze procesów i aktywności integracyjnych, przygotowywanie projektów technicznych rozwiązań, współpraca z Architektami rozwiązań biznesowych przy tworzeniu rozwiązań dla kluczowych zagadnień, przygotowywanie...
Odpowiedzialności i zadania: Zarządzanie projektem Kształcenie Zdalne: strategiczny projekt biznesowy dotyczący informatyzacji dydaktyki. Odpowiedzialność za koordynację, planowanie, realizację i kontrolę działań w skali ogólnopolskiej. Dostarczanie na czas uzgodnionych rezultatów...
Zakres obowiązków: Udział w budowaniu strategii e-learningu w ogólnopolskim środowisku akademickim; Wsparcie metodyczne dla zespołu metodyków i kadry dydaktycznej uczelni wyższych we wdrażaniu metodyki kształcenia zdalnego; Współpraca z zespołem metodyków i kadrą dydaktyczną w...
Zakres obowiązków Koordynacja analiz marketingowo - sprzedażowych; Inicjowanie i uczestniczenie w realizacji projektów; Proponowanie dodatkowych analiz, nowe pomysły na mierniki, zbieranie potrzeb organizacji w zakresie dodatkowych analiz, zapewnienie przepływu informacji / wniosków z analiz...
Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii cyberbezpieczeństwa w GTA, wsparcie przy tworzeniu strategii podmiotowych w GTA, Zarządzanie ryzykiem IT w GTA (identyfikacja ryzyk i formułowanie właściwych odpowiedzi na ryzyka) Przygotowanie organizacji do standardu zarządzania...
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za cały cykl życia aplikacji - od tworzenia rozwiązań do jej utrzymania produkcyjnego, analiza wymagań funkcjonalnych, technicznych oraz integracyjnych, przygotowywanie projektów technicznych rozwiązań, odpowiedzialność za dokumentację techniczną...