LKK prezentuje całościowe podejście w dziedzinie przygotowania kadr specjalizując się w dziale sprzedaży. Firma posiada kilkunastoletnie doświadczenie w dziale sprzedaży koncernu międzynarodowego w polskich realiach. Skontaktuj się, jeśli uważasz, że właściwie dobrany personel, dobrze wyszkolony, działający w zmotywowanym środowisku jest istotny dla Twojego biznesu.
Oferujemy: Pracę dla światowego lidera z branży FMCG; Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego; Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy; Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży; Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole; Umowę o pracę na pełny etat...
Zakres obowiązków dla kandydata na powyższe stanowisko: Organizacja pracy biura i zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie; Obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych; Zakup i ewidencja środków trwałych; Obsługa korespondencji firmowej i rozmów telefonicznych; Opisywanie faktur,...
Zakres obowiązków dla kandydata na powyższe stanowisko: Codzienne wsparcie dla Działu Sprzedaży, w tym: sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień, potwierdzanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową wysyłką; Przygotowanie dokumentacji oraz koordynacja przygotowania wzorów do...
Oferujemy: Pracę dla światowego lidera z branży FMCG; Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego; Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy; Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży; Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole; Umowę o pracę na pełny etat...
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należy: Księgowanie faktur zakupowych z PZ-ami oraz faktur kosztowych; Księgowanie i rozliczanie dokumentów SAD; Sporządzanie analiz i raportów; Dostarczanie informacji finansowych i raportowanie do Zarządu; Współpraca z audytorami zewnętrznymi;...
Zakres obowiązków dla kandydata na powyższe stanowisko: Aktywizowanie, wzmacnianie oraz kontrola sprzedaży. Analiza sprzedaży i oferty rynkowej. Przygotowywanie oferty produktów z kategorii odzież i akcesoria rowerowe. Planowanie i kontrola realizacji działań promocyjnych i handlowych....
Zakres obowiązków dla kandydata na powyższe stanowisko: współpraca z regionalnymi firmami serwisującymi i ujednolicenie współpracy z nimi, nadzór nad uruchomieniami i serwisami okresowymi urządzeń, przygotowanie systemu umów serwisowych, utrzymywanie dobrych relacji z Klientami (docelowo...
Oferujemy: Pracę dla światowego lidera z branży FMCG; Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego; Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy; Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży; Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole; Umowę o pracę na pełny etat...
Opis stanowiska: Aktywizowanie, wzmacnianie oraz kontrola sprzedaży. Analiza sprzedaży i oferty rynkowej. Przygotowywanie oferty produktów z kategorii odzież i akcesoria rowerowe. Planowanie i kontrola realizacji działań promocyjnych i handlowych. Budowanie dobrych relacji z dostawcami i...
Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, ekonomia, zarządzanie) minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w gastronomii lub hotelarstwie) komunikatywna znajomość języka angielskiego; praktyczna znajomość metod i technik marketingowych oraz...
Zakres obowiązków dla kandydata na powyższe stanowisko: uaktualnianie bazy danych klientów; współtworzenie akcji trademarketingowych; monitorowanie zleceń marketingowych; tworzenie materiałów prasowych; współredagowanie strony internetowej; wspieranie procesu informacyjnego do...
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (energetyka/ elektryka/ elektronika) wiedza z obszaru systemów fotowoltaicznych i branży fotowoltaicznej; wiedza i doświadczenie w zakresie projektowania systemów elektrycznych; dobra znajomość języka angielskiego; samodyscyplina, efektywność,...
Przedstawiciel Regionalny odpowiedzialny będzie za: rozwój sprzedaży na powierzonym terenie w oparciu o założenia, regularne docieranie do klientów, przekonywanie oraz doradzanie im, uczestnictwo w targach branżowych; przygotowywanie ofert oraz negocjacje warunków; podtrzymywania jak...
Oferujemy: Pracę dla światowego lidera z branży FMCG; Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego; Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy; Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży; Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole; Umowę o pracę na pełny etat...
Osoba na tym stanowisku: uzyska dostęp do wiedzy i szkoleń w dziale sprzedaży międzynarodowej firmy, uzyska niezbędne narzędzia oraz wsparcie profesjonalistów, zapozna się ze specyfiką lokalnego rynku detalicznego i produktów FMCG, będzie odpowiedzialna za dostępność i widoczność...