Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users; Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem resolution.
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za procesy księgowe w dziale należności (O2C) lub zobowiązań (P2P) lub księgi głównej (R2R) Kontrola poprawności transakcji finansowych; Przygotowywanie raportów finansowych; Dbałość o najwyższą jakość procesów biznesowych; Współpraca z innymi działami firmy;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) Odpowiadanie na zapytania klientów; Obsługa zamówień, płatności i zwrotów;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Monitoring terminowego regulowania należności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami;
Zakres obowiązków na stanowisku: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem w języku fińskim; Wsparcie dla Klientów biur podróży; Klasyfikacja oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu; Analiza i rozwiązywanie problemów;
Zakres obowiązków: Procesowanie i księgowanie transakcji; Przetwarzanie transakcji wierzytelności, raportów sprzedaży oraz faktur; Kontakt z klientami w przypadku brakujących lub niejasnych płatności; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami; Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań w celu...
Zakres obowiązków: ustalanie specyfikacji zapotrzebowania na wydatki związane z zakupami pośrednimi; przeprowadzanie transakcji zakupowych na podstawie umów ramowych; obsługa zamówień operacyjnych oraz ich przetwarzanie z wykorzystaniem nowoczesnych systemów IT; kontakt z dostawcami w celu...
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta w obszarze finansowo-księgowym; Weryfikacja płatności, wystawianie faktur; Tworzenie dokumentów w systemie SAP; Aktywna współpraca z innymi działami; Tworzenie raportów;
Zakres obowiązków: Wsparcie w zakresie księgowości, administracji lub obsługi klienta; Codzienny kontakt i współpraca z oddziałami zagranicznymi firmy; Zarządzanie kontraktami i kontakt z native speakerami; Tworzenie dokumentów w systemie SAP; Aktywna współpraca z innymi działami