Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 500,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2016 roku wyniósł $5,3miliarda. W 2016 roku firma Kelly Services obchodziła 70-lecie swojej działalności na świecie.
Zakres obowiązków: sprzedaż kampanii reklamowych AdWords drogą telefoniczną; nawiązywanie i budowanie dobrych relacji z Klientem (małe, średnie, duże firmy) praca na połączeniach wychodzących oraz aplikacji komputerowej; Wymagania: minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży...
Zakres obowiązków: zarządzanie relacjami z klientem, rozpoznawanie potrzeb i zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta; współpraca i koordynowanie podejmowanych działań przez pozostałe zespoły pracownicze; opracowywanie strategii promocji biznesu; proponowanie rozwiązań...
Zakres obowiązków: wspieranie firmy w realizacji celów sprzedażowych; przygotowywanie ofert i kalkulacji; cold calling, kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami ( w wymiarze czasowym około 2h dziennie) ścisła współpraca z innymi działami firmy; Wymagania: wykształcenie wyższe lub...
Zakres obowiązków: Rozwijanie platformy finansowej na systemach klasy mainframe Wymagania: znajomość języka Cobol; znajomość MVS/TSO, JCL; znajomość DB2; znajomość CICS; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; Oferujemy: umowa o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie; praca w...
Zakres obowiązków: Wsparcie przełożonych w bieżącej organizacji i obsłudze administracyjnej biura; Współpraca z usługodawcami zewnętrznymi; Współpraca z działami wewnętrznymi firmy; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Praca administracyjna; Wymagania: Angielski na poziomie...
Zakres obowiązków: Wsparcie przełożonych w bieżącej organizacji i obsłudze administracyjnej biura; Współpraca z usługodawcami zewnętrznymi; Przygotowywanie raportów; Współpraca z działami wewnętrznymi firmy; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Organizacja pracy biura; Wymagania:...
Zakres obowiązków: Opieka klienta w zakresie kampanii reklamowych AdWords; Rozumienie potrzeb i wątpliwości klienta i na tej podstawie dobieranie najlepszych rozwiązań; Bliska współpraca z innymi działami firmy min. Product Development i Customer Support (w języku angielskim); Kontrola...
Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych dla podległych marek; Opracowywanie koncepcji i strategii wprowadzenia na rynek nowych produktów; Realizacja projektów marketingowych w celu bezpośredniego wsparcia procesów sprzedaży; Koordynacja procesu kreacji, produkcji,...
Duties: Take on responsibility for building workspace solutions and direct project business in Poland, Lead the team with 2 persons and developing the staff in the future, Responsible for the achievement of the set targets, Support for Global Accounts clients, Develop contribution with partners in...
Zakres obowiązków: Procesowanie oraz wystawianie faktur, zleceń oraz zamówień; Tworzenie dokumentów administracyjnych w systemie; Kontakt z Klientem; Współpraca z oddziałami Klienta w Europie, USA oraz w Kanadzie; Weryfikacja danych w systemie; Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka...
Duties: creation and administration of purchase orders and documents within SAP; processing of various accounting documents; communication with suppliers and clients; other administrative tasks; Requirements: Bachelor or Master degree; Experience in administration or finance or economy would be an...
Zakres obowiązków: Doradztwo Klientom z sektorów FMCG, Retail w zakresie rozwiązań e-commerce/ multi channel przy realizacji globalnych projektów; Współpraca z klientami w zespołach projektowych przy projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań Digital; Wdrożenie rozwiązań...
Duties: Conduct econometric and statistical analysis of credit/market/ operational risk; Provide support for deployment, development and documentation of tools and methods for assessing various aspects of market/credit/ liquidity risk; Complete ad hoc assignments in the general areas of risk...
Zakres obowiązków: Opieka klienta w zakresie kampanii reklamowych AdWords; Rozumienie potrzeb i wątpliwości klienta i na tej podstawie dobieranie najlepszych rozwiązań; Bliska współpraca z innymi działami firmy min. Product Development i Customer Support (w języku angielskim); Kontrola...