W zakresie obowiązków będzie: Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów księgowych, Księgowanie dokumentów finansowo – księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, Bieżąca analiza kont księgowych, Sporządzanie deklaracji VAT i CIT, Sporządzanie list płac, Sporządzanie wszelkich...
szkolenie klientów, wizyty konsultacyjne i wdrożeniowe u klientów, udzielanie konsultacji telefonicznych dotyczących obsługi programu oraz zagadnień merytorycznych, diagnoza i rozwiązywanie problemów dotyczących oprogramowania zgłaszanych przez klientów, testowanie oprogramowania,...
udział we wdrożeniach, prowadzenie szkoleń dla użytkowników, udział w prezentacjach systemu, opieka nad eksploatacją rozwiązań u klientów, tworzenie dokumentacji dla użytkowników.
tworzenie, administrowanie i pozycjonowanie strony www, nadzór nad sprawami organizacyjnymi firmy, analiza specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów oraz usług, realizowanie...
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie umów, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów oraz usług, wyznaczenie i realizowanie długoterminowej polityki handlowej przedsiębiorstwa.