PESA Bydgoszcz SA to polska firma zajmująca się budową, unowocześnianiem i naprawą taboru szynowego. Produkujemy elektryczne i spalinowe zespoły trakcyjne oraz tramwaje niskopodłogowe; modernizujemy i unowocześniamy wagony pasażerskie wszystkich typów, ezt, lokomotywy, wagony towarowe. Naszą ambicją jest przekazywanie produktów wysokiej jakości, które usatysfakcjonują klientów i użytkowników taboru szynowego. Mamy za sobą blisko 160 lat doświadczeń.
bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie terminowego składania zamówień, bieżącej obsługi dostaw, systemowego rozliczanie oraz autoryzacji faktur, przygotowywanie oraz cykliczne aktualizowanie harmonogramów dostaw, współpraca z dostawcami i długofalowe planowanie zakupów...
Wydawanie opinii prawnych, prowadzenie konsultacji prawnych, nadzór nad przebiegiem postępowań administracyjnych, w tym przed Prezesem UTK, nadzór nad realizacją kontraktów handlowych, reprezentowanie spółki w postępowaniach sądowych, udział w negocjacjach z kontrahentami spółki,...
tworzenie dokumentacji technologicznej oraz programów dla urządzeń do cięcia laserowego 2D i 3D, weryfikacja dokumentacji konstrukcyjnej, wprowadzanie zmian technologicznych, przygotowanie, analizowanie i aktualizowanie zestawień normatywnych - specyfikacji materiałowych na podstawie...
Wydawanie opinii prawnych, prowadzenie konsultacji prawnych dla całej spółki; Nadzór nad przebiegiem postępowań administracyjnych, w tym przed Prezesem UTK, Nadzór nad realizacją kontraktów handlowych spółki, Reprezentowanie spółki w postępowaniach sądowych, Udział w negocjacjach z...
Wydawanie opinii prawnych, prowadzenie konsultacji z zakresu prawa zamówień publicznych, Nadzór nad przebiegiem postępowań w trybach przewidzianych w pzp, Nadzór nad realizacją umów zawartych w wyniku udzielenia zamówień publicznych, Reprezentowanie spółki w postępowaniach przed...
wspieranie skutecznej realizacji planów produkcyjnych Zakładu; bieżące nadzorowanie i koordynacja międzyzakładowa w zakresie przypisanych projektów produkcyjnych; kontrola stanu realizacji produkcji w odniesieniu do przyjętego planu; przygotowywanie raportów i prognoz zakończenia produkcji...
przygotowywanie oraz cykliczne aktualizowanie harmonogramów dostaw, współpraca z dostawcami i długofalowe planowanie zakupów materiałów strategicznych w określonym zakresie, ścisła współpraca z działami wewnątrz Firmy oraz zakładami produkcyjnymi w zakresie planowania i realizowania...
przygotowywanie planów finansowych (w tym strategicznych), raportów, prognoz finansowych i analiz z zakresu rachunkowości zarządczej i controllingu; analiza danych finansowych z poszczególnych departamentów; ocena sytuacji finansowej spółki oraz analiza projektów inwestycyjnych;...