Grupa ProfAs jest firmą doradczą, która świadczy usługi w szeroko rozumianej dziedzinie Human Resources. Istniejemy po to, aby wspierać tych, którzy chcą spełnić własne marzenia zawodowe a także po to, by służyć radą wszystkim, którzy chcą rozwijać swoją firmę. Wierzymy, że powodzenie wszelkich działań biznesowych ma swoje korzenie w nastawieniu, zaangażowaniu i kreatywności naszych pracowników a także w wiedzy i konkretnych umiejętnościach – wszystko to sprawia, że tworzymy dla Państwa najwyższą jakość oferowanych przez nas usług.
Zakres obowiązków: sprzedaż urządzeń warsztatowych na powierzonym terenie; pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi kontrahentami; prezentacja urządzeń u klientów zainteresowanych zakupem; przeprowadzanie instalacji i szkoleń związanych z...
Zakres obowiązków: obsługa zamówień towarów; organizacja oraz planowanie procesu obsługi zamówień klientów; obsługa reklamacji, kontakt z poddostawcami; wsparcie techniczno – logistyczne klientów; wsparcie działu handlowego; obsługa magazynu i kontrola stanów magazynowych;...
Zakres obowiązków: samodzielna obsługa Klientów w obszarze księgowo podatkowym; reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz instytucjami rządowymi; monitorowanie zmian w przepisach prawnych; wsparcie procesów zachodzących w trakcie audytu i kontroli; prowadzenie ksiąg rachunkowych...
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów; nawiązywanie i utrzymywanie kontraktów handlowych; analiza rynku od strony inwestycji, producentów, konkurencji;
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług HR – podtrzymywanie relacji biznesowych; Realizacja procesów rekrutacyjnych; Rozwój i administracja bazy kandydatów; Bezpośrednie poszukiwania kandydatów; Przygotowywanie profili zawodowych kandydatów, ogłoszeń, ofert;...
Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne w zakresie łożysk; Wizyty i prezentacje w działach konstrukcyjnych i utrzymania ruchu, Utrzymywanie relacji z klientami, kontakt posprzedażowy, Monitoring konkurencji oraz zbieranie i analizowanie informacji rynkowych , Aktywne działania handlowe na...
Zadania: koordynacja oraz realizacja procesów z obszaru naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, sporządzania listy płac oraz administracji kadrowej; zapewnienie zgodności procesów z przepisami prawa pracy; rozliczanie czasu pracy pracowników; sporządzanie dokumentacji na potrzeby...
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za funkcjonowanie placówki handlowej; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedażowego; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur dotyczących obsługi klienta; Prowadzenie analiz sprzedaży; Raportowanie do zarządu firmy; Realizacja planów...
Zakres obowiązków: wprowadzanie nowych produktów do oferty sprzedażowej; uczestnictwo w planowaniu i prowadzeniu dzialań marketingowych; wparcie handlowców w sprzedaży produktów; prowadzenie szkoleń dla handlowców i Klientów; współodpowiedzialność za wyniki sprzedażowe; monitorowanie...
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży aluminium poszukujemy kandydata na stanowisko : KONTROLER JAKOŚCI DO OBOWIAZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO: - tworzenie i realizacja procedur kontroli jakości produktu - kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania...
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów; nawiązywanie i utrzymywanie kontraktów handlowych; analiza rynku od strony inwestycji, producentów, konkurencji;
Dla naszego Klienta polsko-niemieckiej firmy handlowej, która oferuje dla branży przemysłowej m. in. łożyska toczne, narzędzia skrawające i urządzenia produkcyjne renomowanych firm, poszukujemy kandydata na stanowisko Doradca Techniczno-Handlowy na woj. śląskie. Do obowiązków będzie...
Opis stanowiska: przyjmowanie do magazynu oraz wydawanie z magazynu materiałów i towarów; kontrola przyjmowanych towarów poz względem ilościowym oraz jakościowym; przeprowadzenie kontroli stanu magazynowego; utrzymywanie magazynu w należytym porządku; przygotowanie produktów do wysyłki;...
Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; utrzymywanie kontaktu telefonicznego z partnerami handlowymi; aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będą szeroko pojęte działania na podległym terenie obejmujące m.in.: Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi Klientami firmy oraz nawiązywanie relacji z nowymi. Wizyty i prezentacje w działach konstrukcyjnych i utrzymania...