Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
Key responsibilities: Providing high quality customer service by responding to telephone inquiries, requests and problems; Answering calls in German and English/Polish on a variety of products and services; Analyzing and resolving queries on first contact or forwarding details to appropriate support...
Główne zadania: Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych; Procesowanie dokumentacji w formie elektronicznej; Kontakt telefoniczny z klientami oraz partnerami biznesowymi firmy (również w językach obcych); Analiza dokumentacji i danych systemowych;...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim, polskim i francuskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku holenderskim i angielskim/polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie szkoleń, dla określonej listy odbiorców w Polsce, dotyczących produktów Elavon. Szkolenia będą dotyczyć głównie Dynamicznej Konwersji Walut (DCC), znaczącego towaru Elavon, który dla naszych klientów stanowi...
Key Responsibilities: Perform administrative duties for the Country Manager and whole Business development department. Gain knowledge on internal and external policies/rules, put them in action and follow up on them when required. Have a highly professional, personable style, which fosters trust and...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie przedstawicieli handlowych oraz zewnętrznych partnerów biznesowych w zakresie przygotowania umów, wprowadzania i sprawdzania poprawności danych oraz współpracy z klientami. Główne zadania: Zapewnianie...
Główne zadania: Pozyskiwanie nowych akceptantów kart płatniczych dla Elavon; Opieka nad Klientami. Od Kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w sprzedaży popartego wymiernymi sukcesami. Wcześniejsze doświadczenie w branży kart płatniczych / finansowej będzie atutem; Silnego zorientowania na...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemów kadrowo - płacowych; Kontrola obiegu dokumentów; Archiwizacja dokumentów; Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji; Odpowiadanie na zapytania pracowników; Wsparcie projektów z zakresu Payroll & Benefits. Wymagania: Dobra...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielania informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa...
Main responsibilities: Handling redirected payments and reconciliations; Analysing Fee refunds and Corrective invoices for our customers; Answering phone calls in Spanish and/or English on a variety of queries related with Redirects team; Analysing and resolving queries by e-mail on first contact or...
General role overview: Customer Activation Team provides application, boarding, product, system, sales process, customer and contract support to Elavon’s internal sales teams and/or external sales partners (Independent Sales Organizations, Agent/Referral Banks and Third Party POS Vendors). Key...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim, polskim i niemieckim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Główne zadania: Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim, polskim i niemieckim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych; Udzielanie...
Key Responsibilities: ADMIN responsibilities for our Electronic Sales tools. Providing research, validation and updates to Customer Applications during Sales submission process into boarding that are errored due to issues in rule alignment across platforms. Monitoring for application errors and...