od 1001 do 2000 prac.
Elektronika, Elektrotechnika, Energetyka
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Kapitałowej TAURON Polska Energia S.A. TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która jest drugim co do wielkości producentem energii elektrycznej w Polsce, największym dystrybutorem energii oraz jednym z największych jej sprzedawców. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 17 proc. powierzchni kraju, zatrudnia ok. 28 tys. osób i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce. Od czerwca 2010 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.
Opracowywanie oraz realizacja polityki rozwoju pracowników Spółki, w tym budowa modelu kompetencji, procesu oceny pracowniczej, opracowywanie indywidualnych ścieżek karier, zarządzanie talentami oraz programem sukcesji; Realizacja zadań w zakresie: polityki szkoleniowej, motywowania oraz...
Optymalizacja procesów utrzymania Klientów Analiza formalna sposobów oraz powodów rozwiązywania umów przez Klientów Analiza działań konkurencji oraz systematyczne raportowanie
Współudział w organizowaniu i prowadzeniu zamówień niepublicznych oraz publicznych na poziomie Spółki, Sporządzanie dokumentacji przetargowych i projektów umów we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki, Udział w komisjach przetargowych prowadzonych w ramach Grupy...
Obsługa obszernych baz danych Klientów MSP Przygotowywanie baz dla kanałów sprzedaży Segmentacja Klientów Tworzenie raportów i analiz Analiza konkurencji Monitorowanie rynku i określanie potrzeb Klientów
realizowanie planów oraz założeń przyjętej polityki sprzedażowej, inicjowanie i realizację działań związanych z pozyskaniem nowych Klientów, budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientami, współtworzenie oferty produktowej dla Klientów, monitoring otoczenia...
Raportowanie, analizy i planowanie sprzedaży na potrzeby zarządzania poszczególnymi kanałami sprzedaży z obszaru klientów biznesowych; Raportowanie efektywności funkcjonujących kanałów sprzedaży z uwzględnieniem marż, wolumenów i kosztów; Tworzenie i nadzór nad aktualnością...
Analiza zapisów niestandardowych umów; Bezpośredni kontakt z Doradcami Klientów; Przygotowanie umów zawierających niestandardowe zapisy Pozyskiwanie danych z systemów bilingowych; Analiza oraz wprowadzanie danych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy;
Pełnienie roli ,,Administratora lokalnego'' systemu SWOZ (System Wsparcia Organizacji Zakupowej), Obsługa systemu SWOZ, Zapewnienie wsparcia w zakresie użytkowania, rozwiązywania problemów oraz obsługi systemu SWOZ dla jego użytkowników w Spółce, Udział w zespołach i centrach kompetencji...
Opracowywanie koncepcji i przygotowywanie planów działań marketingowych; Realizacja planów marketingowych w oparciu o założone budżety; Realizacja działań marketingowych, w tym kampanii sprzedażowych; Nadzór nad kampaniami marketingowymi; Opracowywanie budżetów kampanii marketingowych i...
Podejmowanie działań w zakresie poszukiwania możliwości rozwoju oferty rynkowej Spółki w zakresie funkcjonalności i produktów oraz kanałów sprzedaży i obsługi klienta. Pozyskiwanie partnerów do współpracy (w tym przygotowywanie i negocjowanie umów) Koordynowanie współpracy z...
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i realizacji przetargów zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo Energetyczne, Kodeksu cywilnego i innych przepisów krajowych i wspólnotowych oraz regulacji wewnętrznych Spółki, Analiza specyfikacji przetargowych (SIWZ),...
Tworzenie i wdrażanie nowych produktów i usług do sprzedaży, Uczestnictwo w projektowaniu oraz wdrażaniu procesów sprzedażowych i posprzedażowych wraz z przygotowaniem organizacji, zasobów do ofertowania i sprzedaży nowych produktów i usług, Zarządzanie bieżącą ofertą produktową i...
Odpowiedzialność za przygotowanie kanału stacjonarnego (własnego i/lub partnerskiego) do uruchomienia sprzedaży, Odpowiedzialność za wdrażanie standardów oraz procesów sprzedaży, Odpowiedzialność za realizację zadań i planów sprzedaży w stacjonarnym kanale sprzedaży,...
Odpowiedzialność za wdrażanie standardów oraz procesów sprzedaży poprzez opracowanie zasad i dokumentacji sprzedażowej (skrypty, procedury oraz instrukcje), Odpowiedzialność za wdrażanie narzędzi niezbędnych do prowadzenia działań sprzedażowych, w tym szkoleń sprzedażowych i...
Analiza zapisów niestandardowych umów; Bezpośredni kontakt z Doradcami Klientów; Przygotowanie umów zawierających niestandardowe zapisy; Pozyskiwanie danych z systemów bilingowych; Analiza oraz wprowadzanie danych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy;