TELIT Management jest firmą konsultingową bazującą na doświadczeniu kadry menedżerskiej, która zdobywała swoje doświadczenie w obszarze Professional Services w Polsce i za granicą.
Z sukcesem wspieramy projekty prowadzone przez Klientów korporacyjnych poprzez dostarczanie innowacyjnych rozwiązań doradczych, technologicznych, inżynieryjnych i finansowych.
TELIT Management należy do grupy kapitałowej, obecnej na rynku od ponad 15 lat. Dotychczas grupa zatrudniła ponad 500 specjalistów i inżynierów z różnych obszarów.
Dążymy do bycia globalnym partnerem naszych Klientów poprzez oferowanie nowoczesnych, wydajnych i kompletnych rozwiązań, umożliwiających naszym Klientom osiąganie większej efektywności działania.
Opis stanowiska: utrzymanie infrastruktury informatycznej w ruchu (w tym infrastruktury sieciowej), wsparcie użytkowników w zakresie IT (rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji), koordynowanie prac związanych z...
Oferujemy: Pracę przy rozwijaniu nowych funkcjonalności i utrzymywaniu środowiska systemu bankowego; Pracę w oparciu o umowę o pracę; Dobra lokalizacja firmy – przy jednej ze stacji metra; Pakiet socjalny;
Zakres obowiązków: Negocjowanie i renegocjowanie warunków umów pod stacje bazowe, centrale telefoniczne operatorów telekomunikacyjnych; Przygotowywanie umów zgodnie ze standardami Klientów, wymaganiami prawa i wewnętrznymi; Nawiązywanie kontaktu z kontrahentami, uczestnictwo w spotkaniach...
Zadania: Codzienna współpraca z działem developmentu oraz z działem analiz oraz testów; Praca w procesie instalacji oprogramowania; Przygotowywanie dokumentacji projektowej;
Zakres obowiązków: Negocjowanie i renegocjowanie warunków umów pod stacje bazowe, centrale telefoniczne operatorów telekomunikacyjnych; Przygotowywanie umów zgodnie ze standardami Klientów, wymaganiami prawa i wewnętrznymi; Nawiązywanie kontaktu z kontrahentami, uczestnictwo w spotkaniach...
ZADANIA KLUCZOWE przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników; konfiguracja sprzętu i oprogramowania komputerowego; rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie; bieżących zgłoszeń pracowników firmy; praca ze zdalnym użytkownikiem oraz z systemem JIRA Service Desk; inwentaryzacja...
Zadania: Przygotowywanie zoptymalizowanego kodu; Bieżąca współpraca z zespołami projektowymi w środowisku międzynarodowym; Dbałość o najwyższą jakość kodu oraz testowanie kodu;
Zakres obowiązków: Koordynacja oraz wsparcie merytoryczne podległego zespołu; Ścisła współpraca z międzynarodowymi Klientami wewnętrznymi organizacji; Współpraca z doświadczonym Project Leaderem w ramach struktury firmy; Dbałość o ciągły rozwój pracowników poprzez planowanie...
Zakres zadań: wsparcie Firmy w bieżących oraz pilnych projektach; współpraca z doświadczonymi, wewnętrznymi Konstruktorami; Oczekujemy: umiejętności projektowania zbiorników ze stali nierdzewnych (przemysł spożywczy, farmaceutyczny, chemiczny) i opracowania dokumentacji technicznej;...
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie kandydatów (w tym metodą Direct Search) Badanie i analiza rynku pod kątem dostępności kandydatów z branży; Wstępna selekcja aplikacji; Prowadzenie wywiadów telefonicznych z Kandydatami; Uczestnictwo w spotkaniach z Kandydatami; Sporządzanie...