Contrain powstał w 1998 r. Dziś w ramach Grupy Contrain działa kilka podmiotów, m.in. dwie Agencje Pracy Tymczasowej oraz spółka oferująca usługi z zakresu doradztwa personalnego. Grupa Contrain współpracuje z ponad 100 przedsiębiorstwami z Polski i pozostałych krajów Unii Europejskiej (głównie Holandii i Niemiec). Nasze wieloletnie doświadczenie pomaga w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi, znalezieniu i zarządzaniu pracownikami różnego szczebla na najwyższym poziomie jakości.
Zakres obowiązków Rekrutacja i selekcja kandydatów na pracowników tymczasowych; Pozyskanie kandydatów na pracowników tymczasowych z Ukrainy i Białorusi w oparciu o zamówienia klientów; Budowanie bazy kandydatów; Organizacja zakwaterowań; Pomoc kandydatom w relokacji; Pomoc w...
Zakres obowiązków księgowanie i dekretowanie dokumentów przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT; rozliczanie sald rozrachunkowych; ewidencja środków pieniężnych; księgowanie list płac; ewidencjonowanie rozliczeń...
Główne zadania: współpraca z koordynatorem operacyjnym w celu zapewnienia właściwej opieki pracownikom tymczasowym na terenie Holandii; udział w procesie adaptacji i wdrożenia pracowników podczas pierwszych dni pracy; wsparcie w dopełnianiu obowiązku meldunku i wyrobienia nr BSN;...
Główne zadania: współpraca z Kierownikiem Projektu w ramach realizacji projektów z obszaru pracy tymczasowej; planowanie i zarządzanie pracą pracowników tymczasowych; zarządzanie bazą noclegową dla przypisanej grupy projektów; wprowadzanie danych do bazy danych (CRM) przygotowywanie...
Zakres obowiązków księgowanie i dekretowanie dokumentów przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT; rozliczanie sald rozrachunkowych; ewidencja środków pieniężnych; księgowanie list płac; ewidencjonowanie rozliczeń...
OBOWIĄZKI sporządzanie sprawozdań finansowych; sporządzanie i wysyłanie oraz rozliczanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, VAT, podatków i opłat lokalnych; dostarczanie danych dla instytucji finansowych; dostarczanie danych dla kontrolingu;
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywne pozyskiwanie pracowników fizycznych do pracy na terenie Holandii i Niemiec; zarządzanie bazą kandydatów; weryfikacja kandydatów wg. przyjętych standardów; współpraca z Urzędami Pracy, OHP, MCK, itp. oraz aktywne pozyskiwanie nowych...
Jeżeli interesuje Cię branża HR i każdego dnia chcesz móc dać ludziom szansę na poprawę jakości swojego życia oraz poszukujesz nietuzinkowych wyzwań rozpocznij już dziś z nami swoją przygodę. Jako Amabasador Marki Contrain odpowiedzialny będziesz za: szerzenie informacji o firmie...
Wyzwania stojące przed nowym członkiem naszego zespołu to: stała opieka nad pracownikami tymczasowymi na terenie Holandii w tym: udział w procesie adaptacji i wdrożenia pracowników podczas pierwszych dni pracy; wsparcie w dopełnianiu obowiązku meldunku i wyrobienia nr BSN; utrzymywanie...
Do Twoich obowiązków należeć będzie: współuczestniczenie z Kierownikiem Projektu w spotkaniach z klientem w celu pozyskania informacji niezbędnych do rekrutacji i zatrudnienia nowych pracowników; ocena i akceptacja rekomendowanych kandydatów do pracy tymczasowej; weryfikacja dopasowania i...
Jeżeli interesuje Cię branża HR i każdego dnia chcesz móc dać ludziom szansę na poprawę jakości swojego życia oraz poszukujesz nietuzinkowych wyzwań rozpocznij już dziś z nami swoją przygodę. Jako Amabasador Marki Contrain odpowiedzialny będziesz za: szerzenie informacji o firmie...
Do Twoich obowiązków służbowych należeć będzie: koordynacja realizacji projektów z obszaru pracy tymczasowej; planowanie, realizacja oraz analiza budżetu kosztów na przydzielonych projektach; współpracę z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zleceń Klientów; stałą...
księgowanie i dekretowanie dokumentów przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT; rozliczanie sald rozrachunkowych; ewidencja środków pieniężnych; księgowanie list płac; ewidencjonowanie rozliczeń międzyokresowych;...
Wyzwania stojące przed nowym członkiem naszego zespołu to: stała opieka nad pracownikami tymczasowymi na terenie Holandii w tym: udział w procesie adaptacji i wdrożenia pracowników podczas pierwszych dni pracy; wsparcie w dopełnianiu obowiązku meldunku i wyrobienia nr BSN; utrzymywanie...
księgowanie i dekretowanie dokumentów przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie dokumentów sprzedaży; wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT; rozliczanie sald rozrachunkowych; ewidencja środków pieniężnych; księgowanie list płac; ewidencjonowanie...