Warszawski Uniwersytet Medyczny jest nowoczesnym ośrodkiem akademickim z ponad dwustuletnią historią. Swoją niekwestionowaną pozycję lidera na mapie edukacyjnej Polski zawdzięcza z jednej strony wierności najlepszym tradycjom uniwersyteckim, z drugiej zaś dynamicznemu rozwojowi.
Główne zadania: bieżąca obsługa sekretariatu i Zakładu, obsługa administracyjna studentów w zakresie spraw dydaktycznych, obsługa działalności dydaktycznej i naukowej Zakładu, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz ich archiwizacja, przygotowywanie pism,...
Główne zadania: prowadzenie i obsługa administracyjna spraw studenckich i toku studiów w języku polskim i angielskim (lata III – IV); przygotowanie dokumentacji do uzyskania dyplomu i rezydentury w Polsce i poza granicami; wsparcie rekrutacji i promocji studiów w języku angielskim;...
Główne zadania: sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz bieżące rozliczanie kosztów; opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontów oraz konserwacji obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; nadzór nad realizacją zadań remontowych,...
Główne zadania: prowadzenie spraw związanych z zakupem mebli biurowych, w szczególności: przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i specyfikacji, weryfikacja wycen zamówień mebli zamieszczanych przez wnioskodawców; opracowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych oraz raportów...
Główne zadania: sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz bieżące rozliczanie kosztów; opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontów oraz konserwacji obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; nadzór nad realizacją zadań remontowych,...
Główne zadania: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, w tym: opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; przygotowanie projektów umów; udział w pracach komisji...
Główne zadania: obsługa techniczna ćwiczeń laboratoryjnych z przedmiotów mikrobiologicznych (przygotowywanie sali ćwiczeń, materiałów i sprzętów, uzupełnianie braków itp.), praca z mikrobiologicznym materiałem zakaźnym (przygotowywanie hodowli bakterii i grzybów, przygotowywanie...
Główne zadania: przygotowanie odczynników chemicznych, aparatury i szkła laboratoryjnego potrzebnych do prowadzenia zajęć praktycznych w zakresie chemii ogólnej i chemii analitycznej, pobieranie i przygotowywanie próbek do badań oraz ich analiza chemiczna, prowadzenie prac pomocniczych w...
Wymagania dotyczące kandydatów: wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym, albo: ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3-letni staż pracy, posiadanie wiedzy i doświadczenia dającego rękojmię prawidłowego wykonywania...
Główne zadania: sporządzanie list wynagrodzeń ze stosunku służbowego w tym rozliczanie absencji (chorobowych i urlopowych), prowadzenie kartotek osobowych oraz zasiłkowych, naliczanie składek społecznych, zaliczek na pdof, podwyższonych kosztów uzyskania z tytułu praw autorskich zgodnie...
Główne zadania: bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym rozliczenia finansowe zadań realizowanych przez biuro, kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych, weryfikacja i analiza warunków zamówienia oraz udział w...
Główne zadania: aktywna promocja usług Biura Karier wśród studentów WUM, redagowanie i zamieszczanie informacji na stronie internetowej Biura Karier oraz w mediach społecznościowych, obsługa ofert pracy (kontakt z pracodawcami w zakresie treści ogłoszeń oraz monitoring efektów...
Główne zadania: wsparcie procesu dydaktycznego Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w szczególności: wdrożenie i realizacja Programu Pacjenta Symulowanego poprzez organizację grupy osób przygotowanych do odgrywania roli pacjenta symulowanego na użytek zajęć...
Główne zadania: ewidencja dokumentów kosztowych dotyczących projektów na kontach bilansowych i pozabilansowych, analiza, kontrola i rozliczanie przychodów oraz kosztów projektów naukowo- badawczych, uzgadnianie zapisów księgowych z raportami, wnioskami o płatność, uzgadnianie kont...