Do zakresu obowiązków będą należały m.in.: obsługa recepcji firmy; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; przyjmowanie i obsługę gości; łączenie rozmów telefonicznych; przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych; udział w obsłudze innych procesów administracyjnych; dbanie o właściwy...
Opis stanowiska: Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.: samodzielne prowadzenie książek przychodów i rozchodów Klientów Firmy; sporządzanie deklaracji podatkowych – PIT, VAT (w tym VAT UE), PCC; przygotowywanie rocznych rozliczeń...
Do zakresu obowiązków osób zatrudnionych na stanowiskach asystenckich przez naszych Klientów będą należały m.in.: zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu; edycja dokumentów; dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji; pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja...
Your responsibilities: Processing general ledger transactions; Managing the month-end and year-end closing process; Balance sheet accounts and intercompany reconciliation; Preparing monthly and annual financial reporting; Supporting audit of financial statements; Performing a high level review of...
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.: Zarządzanie zespołem działu HR, Realizacja polityki i strategii personalnej zgodnej z polityką firmy, Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz prowadzenie teczek pracowników,...
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.: pomoc w sporządzaniu raportów i zestawień finansowych oraz analiz; organizacja obiegu dokumentów finansowych; wprowadzanie danych do systemu; archiwizacja dokumentacji; bieżące wsparcie organizacyjne i...