realizacja wyznaczonych planów sprzedaży produktów elektronicznych; współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi jednostkami z sektora publicznego; aktywne pozyskanie nowych Klientów z sektora publicznego; opieka nad aktualnymi Klientami; raportowanie w systemie CRM; analiza...
realizowanie zadań sprzedażowych; aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż produktów leasingowych; współpraca z wyznaczonymi placówkami bankowymi; raportowanie i prognozowanie sprzedaży;
koordynowanie zatrudnieniem pracowników tymczasowych; rozwiązywanie bieżących problemów pracowniczych – zakwaterowanie, organizacja pracy, spory itp. koordynowanie prac magazynowych (dyspozycyjność na terenie hali magazynowej) planowanie i tworzenie grafiku pracy; utrzymywanie dobrych...
realizowanie zadań sprzedażowych; aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i sprzedaż produktów bankowych; przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń i prezentacji oraz akcji promocyjnych; z wybranymi partnerami biznesowymi; raportowanie i prognozowanie sprzedaży;
realizacja wyznaczonych planów sprzedaży produktów elektronicznych, analiza rynku skierowana na poszukiwanie nowych Klientów na terenie województwa, pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie relacji biznesowych, opieka nad dotychczasowymi Klientami, współpraca ze średnimi i dużymi...
uprawnienia do obsługi wózków widłowych, doświadczenie w pracy na magazynie (mile widziane), uprawnienia na suwnicę (będą dodatkowym atutem), gotowość do pracy w systemie 2 – zmianowym, chęć do podjęcia pracy od ZARAZ.
Promocja i sprzedaż produktów finansowych, Osiąganie celów biznesowych w zakresie wartości sprzedaży i zarządzania kanałami dystrybucji, Koordynacja i realizacja całości procesu współpracy z Klientem wraz z działaniami posprzedażowymi, Poszukiwanie potencjalnych Klientów, Współpraca...
Koordynacja pracy kierowców; Monitorowanie i kontrola realizacji zadań transportowych; Planowanie tras i ich organizacja; Dbanie o jakość i terminowość;
Telefoniczna windykacja należności oraz wyjaśnianie przyczyn i opóźnień płatności; Prowadzenie korespondencji windykacyjnej, archiwizację obsługiwanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami; Sporządzanie raportów i analiz (m.in. rentowność produktu, regionu,...
Analiza raportów i wskaźników operacyjnych w ContactCenter, Szczegółowa analiza danych, badanie i prognozowanie trendów połączeń, Tworzenie narzędzi wspomagających obsługę teleinformatyczną w Contact Center, Obsługa systemów Contact Center, Sporządzanie grafików.
Realizacja celów sprzedażowych w segmencie klientów kluczowych, w tym w segmencie klientów z sektora B2G; Prowadzenie postępowań przetargowych; Dbanie o najwyższą jakość relacji z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie oraz raportowanie określonej grupy kluczowych klientów;