OBOWIĄZKI • Kompleksowa obsługa maszyn produkcyjnych • Pakowanie produktu gotowego • Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy • Transport surowca potrzebnego do produkcji • Raportowanie wyników pracy kolejnej zmianie
OBOWIĄZKI wsparcie techniczne poprzez odbieranie połączeń przychodzących od Klientów i prowadzenie rozmów dotyczących zgłaszanych problemów; zbieranie informacji na temat zgłaszanego problemu technicznego; wstępne określanie przyczyn problemu; proponowanie Klientowi odpowiednich rozwiązań;
Obowiązki: Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: skręcanie mebli, przenoszenie paczek, ustawianie sprzętów, inne czynności zlecone przez przełożonego.
OBOWIĄZKI realizacja zamówień sprzedażowych; wsparcie i koordynacja procesów sprzedażowych; bieżąca i aktywna współpraca z odpowiednimi inżynierami sprzedaży w różnych państwach członkowskich; poprawna współpraca z kooperującymi działami firmy na całym świecie; okazjonalne...
OBOWIĄZKI Obecnie szukamy osoby, która będzie odpowiadała za telefoniczną obsługę klientów z Niemiec w zakresie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
KS Servicepomorskie, Pruszcz Gdański
praca stacjonarna
2556 dni
OBOWIĄZKI rozładunek paczek z kontenerów; załadunek przygotowanych zamówień; zachowanie czystości i porządku na terenie magazynu; inne prace zlecone przez przełożonego;
OBOWIĄZKI Do Twoich obowiązków należeć będzie kompletowanie zamówień oraz pakowanie produktów dla klientów. Będziesz pracował na nowoczesnym sprzęcie i posługiwał się skanerem komputerowym. Jeśli w swojej pracy dbasz o czystość i porządek to stanowisko jest idealne dla Ciebie.
KS Servicelubuskie, Strzelce Krajeńskie
praca stacjonarna
2556 dni
OBOWIĄZKI Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. realizacja planu produkcji, przestrzeganie instrukcji i procedur oraz zasad BHP na podległym obszarze. Utrzymywanie porządku na swoim stanowisku, a także dbanie o powierzone narzędzia i inne mienie firmy.
KS Servicełódzkie, Konstantynów Łódzki
praca stacjonarna
2556 dni
OBOWIĄZKI Telefoniczna obsługa Klienta z zachowaniem obowiązujących standardów; Realizacja celów i zadań firmy w oparciu o aktualną strategię; Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych Klientom; Kontrola napływających zgłoszeń i ich bieżąca realizacja; Monitorowanie i...
OBOWIĄZKI załadunek elementów rurowych do maszyny; odbiór elementów z maszyny; prace manualne polegające na wygięciu i odgięciu elementów rurowych; skręcenie drobnych elementów za pomocą wkrętaków elektrycznych; zgrzewanie elementów rurowych;