Obowiązki: telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących; udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji; rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych i zewnętrznych; obsługa zgłoszeń i reklamacji; udzielanie odpowiedzi na korespondencję...
Obowiązki: telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących; udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji; rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów wewnętrznych i zewnętrznych; obsługa zgłoszeń i reklamacji; udzielanie odpowiedzi na korespondencję...
Obowiązki: analiza oraz rozwój procesów biznesowych firmy w odniesieniu do systemów IT; koordynacja projektów oraz realizacja zadań w zakresie działu IT; uczestniczenie w procesie wdrożeń systemów wewnętrznych prowadzonych przez Vorwerk; współpraca z pozostałymi działami firmy w...
Obowiązki: analiza oraz rozwój procesów biznesowych firmy w odniesieniu do systemów IT; koordynacja projektów oraz realizacja zadań w zakresie działu IT; uczestniczenie w procesie wdrożeń systemów wewnętrznych prowadzonych przez Vorwerk; współpraca z pozostałymi działami firmy w...