Agencja brandingowa PND Futura - tworzymy marki z przyszłością!
Jesteśmy agencją brandingową, specjalizującą się w twórczym podejściu do rozwoju marek. Wzmacniamy rynkowy i wizerunkowy potencjał brandów kierując się w pracy filozofią marki z przyszłością.
Zapewniamy markom profesjonalne wsparcie w takich obszarach jak: strategiczny konsulting, branding konsumencki, branding korporacyjny. W naszym kompleksowym zestawie rozwiązań dla marek znajdują się m.in. badania, insighty, analizy, strategia marki, koncepty, kreacja marki, design opakowań, naming, fotografia produktowa.
OPIS STANOWISKA Obecnie do naszego zespołu w dziale obsługi klienta poszukujemy zaangażowanego Business Development Managera, który będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży usług agencji. DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Opracowanie strategii sprzedaży usług...
OPIS STANOWISKA Obecnie do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko Marketing i PR Manager, zorientowanej na budowanie pożądanego wizerunku oraz promocję agencji z wykorzystaniem przede wszystkim kanałów digital oraz social mediów. DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:...
Opis Stanowiska Obecnie do naszego zespołu w dziale obsługi klienta poszukujemy zaangażowanego konsultanta łączącego zdolności handlowca oraz specjalisty PR, dla którego kompleksowy research rynku oraz reprezentowanie agencji stanowią doskonały punkt wyjścia do rozwoju biznesu i budowania...
Opis Stanowiska Obecnie do naszego zespołu kreatywnego poszukujemy senior graphic designera posiadającego umiejętności w projektowaniu opakowań, prezentacji, plansz graficznych i wszelkiego rodzaju innych grafik związanych z brandingiem i PR’em. Jeśli cechuje Cię duża odpowiedzialność,...
Opracowywanie wstępnych koncepcji graficznych zgodnych z briefem; Tworzenie projektów graficznych reklam i opakowań; Tworzenie znaków graficznych, logotypów, wizerunków; Udział w prezentacjach i omawianie przygotowanych koncepcji projektowych; Udział w przygotowaniu sesji fotograficznej.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacji; Utrzymywanie kontaktu z klientem po zakończeniu zlecenia; Raportowanie działań; Analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów.
Organizacja wszystkich prac prowadzonych w agencji; Planowanie, zarządzanie, weryfikacja czasu pracy; Rozdysponowanie zadań między zespoły projektowe; Organizacja codziennych spotkań roboczych i ustalanie kalendarza prac; Weryfikacja procesu projektowego na każdym z jego etapów; Zarządzanie...