Udział w przygotowywaniu i opracowywaniu media planów; Współudział w analizie oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy; Współudział w opracowywaniu strategii reklamowej klienta; Monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania;
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za planowanie i realizowanie kampanii w mediach interaktywnych. Poszukiwana jest osoba, którą pasjonuje środowisko Internetu z doświadczeniem w branży, osoby kreatywnej, zaangażowanej i pracowitej. Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:...
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, wydawcami, mediami; prowadzenie, monitoring oraz optymalizacja kampanii reklamowych; wsparcie dla działu sprzedaży; przygotowywanie raportów, podsumowań i rekomendacji. analiza oglądalności telewizji, słuchalności radia, czytelnictwa prasy;
pozyskiwanie nowych klientów; analiza trendów rynkowych; utrzymywanie dobrych relacji z klientami; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacji; negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją; doradztwo strategiczne;