PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział przy sporządzaniu i aktualizacji wieloletnich programów inwestycyjnych Spółki w zakresie projektów realizowanych przez Zespół oraz wynikających z ich zapisów szczegółowych...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie harmonogramów nakładów i wydatków dla projektów realizowanych w ramach poszczególnych programów operacyjnych, określanie struktury finansowania poszczególnych faktur wykonawców. sporządzanie harmonogramów realizacji projektu oraz...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizowanie przydzielonych zadań w celu zapewnienia wsparcia w procesie przygotowania dokumentacji przedprojektowej inwestycji zgodnie z wymogami Spółki. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział...
Zakres wykonywanych na stanowisku zadań: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: przygotowanie zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz wysłanie wniosku o dofinansowanie z kompletem załączników do Centrum Unijnych Projektów Transportowych celem pozyskania środków Unii Europejskiej, sporządzanie wniosków o potwierdzenie wkładu...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przygotowanie opinii dotyczących dokumentacji na potrzeby postępowań zakupowych przydzielonych projektów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska, współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie spraw środowiskowych...
Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie postępu prac, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań oraz informacji dotyczących realizacji projektu, opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, opracowywanie...
Zakres wykonywanych na stanowisku zadań: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: monitorowanie i analiza strategicznych dokumentów rządowych oraz obowiązującego i projektowanego prawa w zakresie transportu kolejowego, koordynacja udziału Spółki w opracowywaniu dokumentów określających kierunki i priorytety rozwoju sektora...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: tworzenie budżetu zatrudnienia i wynagrodzeń oraz przygotowywanie prognoz i analizy jego wykonania, przygotowywanie raportów cyklicznych oraz ad hoc na potrzeby Zarządu i jednostek organizacyjnych dotyczących m.in.: zatrudnienia, absencji, wynagrodzeń,...
(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu podręczników zarządzania funduszami oraz procedur, zasad i regulaminów udzielania zamówień, wspieranie komórek prowadzących i...
(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: udział w sporządzaniu projektów planów działalności inwestycyjnej Centrum oraz harmonogramów nakładów dla zadań realizowanych w Regionie, współudział w opracowywaniu programów...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zbieranie informacji i aktualizacja danych dotyczących stanu realizacji projektu, analiza danych oraz sporządzanie raportów w zakresie realizowanego projektu, opiniowanie pod względem zgodności z harmonogramem EPM projektów uchwał i wniosków...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...