Zadania: prezentacja i sprzedaż samochodów na salonie; nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; dobór odpowiedniego sposobu finansowania dla klienta; ubezpieczanie samochodów; praca z systemem CRM; współpraca z pozostałymi działami firmy;
Osoba zatrudniona na stanowisku kucharza będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi recepturami; zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług; przestrzeganie obowiązujących procedur oraz norm i standardów postępowania z żywnością.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę Klientów działu blacharsko-lakierniczego, za utrzymywanie kontaktu z Klientem przed, w trakcie oraz po wizycie, a także za kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do ubezpieczycieli.
Zadania: prezentacja i sprzedaż samochodów na salonie; nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami; dobór odpowiedniego sposobu finansowania dla klienta; ubezpieczanie samochodów; praca z systemem CRM; współpraca z pozostałymi działami firmy;
Wymagania: doświadczenie w sprzedaży (znajomość branży motoryzacyjnej mile widziana); skuteczność w osiąganiu wyznaczonego celu; zaangażowanie i wysoka kultura osobista; zdolności negocjacyjne; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; znajomość technik sprzedaży mile widziana;...
Opis stanowiska: Obsługa Klienta serwisu mechanicznego; Dbanie o doskonałe relacje z dotychczasowymi Klientami firmy; Realizacja planów zadaniowych, oraz sprzedażowych; Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta; Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Klienta; Rozliczanie i fakturowanie...
Od kandydatów oczekujemy: min. 2 lata doświadczenia w pracy w serwisie samochodowym (warunek konieczny); dokładność i skrupulatność; wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu naprawy pojazdów mechanicznych; prawo jazdy kat. B.
Opis stanowiska: wsparcie zespołu sprzedaży; nadzór i archiwizacja dokumentacji sprzedaży; pomoc w bieżących działaniach zespołu; prowadzenie zestawień na potrzeby działu.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za efektywną obsługę Klientów działu blacharsko-lakierniczego, za utrzymywanie kontaktu z Klientem przed, w trakcie oraz po wizycie, a także za kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do ubezpieczycieli.
Obsługa Klienta serwisu mechanicznego; Dbanie o doskonałe relacje z dotychczasowymi Klientami firmy; Realizacja planów zadaniowych, oraz sprzedażowych; Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta; Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Klienta; Rozliczanie i fakturowanie napraw; Nadzór...
min. 2 lata doświadczenia w pracy w serwisie samochodowym (warunek konieczny); dokładność i skrupulatność; wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu naprawy pojazdów mechanicznych; prawo jazdy kat. B.
Kompleksowe zarządzanie zespołem, w tym: Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; Udzielanie informacji zwrotnej, motywowanie oraz wsparcie zespołu; Odpowiedzialność za wyniki zespołu; Generowanie raportów i zestawień (CRM).
przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi recepturami; zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług; przestrzeganie obowiązujących procedur oraz norm i standardów postępowania z żywnością.
min. 2 lata doświadczenia w pracy w serwisie samochodowym (warunek konieczny); dokładność i skrupulatność; wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu naprawy pojazdów mechanicznych; prawo jazdy kat. B.
przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi recepturami; zapewnienie wysokiej jakości produktów i usług; przestrzeganie obowiązujących procedur oraz norm i standardów postępowania z żywnością.