Opis stanowiska: Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej Galerii SFERA, Realizacja działalności promocyjnej Galerii SFERA w tym nadzór nad tworzeniem i realizacją media planu lub / i samodzielne negocjacje i zakup powierzchni reklamowej, Prowadzenie analiz i proponowanie rozwiązań...
Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie najemców na bazie umów krótkoterminowych na powierzchnie wspólne centrum handlowego (kioski, stoiska, tablice reklamowe, ekrany, wyklejki, inne formy nośników reklamowych) na rynku lokalnym (m. in. wśród obiektów konkurencji) oraz obecnych w innych...
Opis stanowiska: Przygotowanie budżetów kosztów eksploatacji oraz budżetu przychodowego dla nieruchomości, Nadzór i raportowanie realizacji budżetów przychodowych i kosztowych (system miesięczny i kwartalny), Przygotowanie rozliczenia kosztów eksploatacyjnych nieruchomości, Prognozowanie...
Responsibilities Enter Abstract Leases/subleases and other real estate documents into the clients database, Maintain database and manual files, Analyze/process rents and service charges, Issuing invoices, Support in preparing annual costs reconciliation, Rent collection for leases, Support in...
Responisibilities: To undertake the day to day management of industrial/logistic properties, Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations, Draw up a business plan plus prepare OpEx, CapEx budgets for each property, Liaise with the tenants, clients and their banks...
Opis stanowiska: Koordynowanie projektów zakresie adaptacji wnętrz i przebudów powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych w tym przygotowywanie specyfikacji technicznej, koordynowanie procesu projektowania i wyboru generalnego wykonawcy, monitoring postępu prac na budowie, uczestnictwo w...
Responsibilities: To undertake the day today management of office properties, Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations, Able to coordinate different kind of tasks and manage people inside and outside of the organization, Draw up a business plan plus prepare...
Opis stanowiska: Prowadzenie bazy danych umów najmu zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej, Przygotowanie budżetów kosztów eksploatacji oraz budżetu przychodowego dla nieruchomości, Nadzór i raportowanie realizacji budżetów przychodowych i kosztowych(system miesięczny i...
Position of the successful candidate will depend on their experience. Job Profile To undertake the day to day management of industrial/logistic properties Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations Draw up a business plan plus prepare OpEx, CapEx and marketing...
Job Profile Enter Abstract Leases/subleases and other real estate documents into the clients database Maintain database and manual files Analyze/process rents and service charges Issuing invoices Support in preparing annual costs reconciliation Rent collection for leases Support in preparation of PM...
Job Profile To undertake the day to day management of industrial/logistic properties Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations Draw up a business plan plus prepare OpEx, CapEx and marketing budgets for each property Liaise with the tenants, clients and their...
Job Profile To undertake the day to day management of office properties Cooperation with third party services to fulfill company and clients expectations Able to coordinate different kind of tasks and manage people inside and outside of the organization Draw up a business plan plus prepare OpEx,...
Zakres obowiązków Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym Uzgadnianie rozrachunków oraz analiza kont księgowych Przygotowywanie zestawień na potrzeby przeglądu i badania sprawozdań finansowych...
The successful candidate will be responsible for statutory books and tax reconciliations of clients from real estate sector. Main responsibilities: Booking and verifying documents. Preparing VAT declarations and CIT calculations. Preparing financial reports for clients’ internal purposes. Daily...
Prowadzenie kalendarza spotkań dla członków działu; Administrowanie wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie na potrzeby działu; Realizacja zadań związanych z potrzebami zespołu (obowiązki administracyjno-biurowe, koordynacja podróży służbowych, spotkań biznesowych)....