Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.
Jeśli masz doświadczenie w branży budowlanej a w szczególności znasz zagadnienia okien, drzwi i fasad oraz chcesz żeby Twoje wynagrodzenie zależało os Twojego zaangażowania i było nielimitowane to myślimy, że ta praca jest dla Ciebie. Zapraszamy do złożenia CV.
przygotowywanie raportów z przebiegu prac wykonywanych na budowie, rozliczanie poszczególnych etapów robót, sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących danego kontraktu, przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, współpraca z innymi działami firmy.
Kontrola jakości gotowych produktów, Kontrola jakości dostarczanych towarów, Podnoszenie jakości towarów, Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością, Doskonalenie istniejących procesów.
Jeśli masz doświadczenie w branży budowlanej a w szczególności znasz zagadnienia okien, drzwi i fasad oraz chcesz żeby Twoje wynagrodzenie zależało os Twojego zaangażowania i było nielimitowane to myślimy, że ta praca jest dla Ciebie. Zapraszamy do złożenia CV.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kontrolę stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych; tworzenie zamówień; optymalizację procesów zamówień; optymalizację kosztów, negocjowanie cen; tworzenie analiz zakupowych;...
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kontrolę stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych; tworzenie zamówień; optymalizację procesów zamówień; optymalizację kosztów, negocjowanie cen; tworzenie analiz zakupowych;...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie; sprzedaż i promocja produktów; nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami; realizacja założonych zadań sprzedażowych; konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
obsługę i prowadzenie biura; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja certyfikatów i aprobat; organizowanie logistyki dostaw;