wsparcie menedżerów w realizacji zadań z zakresu zarządzania Pracownikami oraz dbanie o prawidłowe wykorzystanie przez menedżerów dostępnych narzędzi HR; koordynacja procesów HR: rekrutacja, adaptacja, rozwój, ocena i motywacja Pracowników; doradztwo HR w zakresie: rozwoju Pracowników,...
budowanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami (duże przedsiębiorstwa) pozyskiwanie nowych Klientów; realizacja budżetu sprzedaży w danym regionie; negocjowanie ofert handlowych; opracowywanie i przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami firmy;
budowanie długotrwałych relacji z Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów; wizyty u Klientów i badanie ich oczekiwań; realizacja budżetu sprzedaży; przygotowywanie raportów i analiz;
sprawna i profesjonalna obsługa Klientów na stanowiskach kasowych; prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary; prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu;
profesjonalna obsługa Klienta; zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji towarów; współpraca z innymi działami w Hali oraz z firmami zewnętrznymi; koordynowanie pracy zespołu;
profesjonalna obsługa Klienta; zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji towarów; współpraca z innymi działami w Hali oraz z firmami zewnętrznymi; koordynowanie pracy zespołu;
sprawna i profesjonalna obsługa Klientów na stanowiskach kasowych; prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary; prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu;
Dołącz do eventu organizowaneg przez METRO GROUP: Zobacz ile twarzy ma METRO GROUP; Przekonaj się, że praca w handlu daje wiele możliwości; Dowiedz się więcej o współczesnym handlu;
budowanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami MAKRO; pozyskiwanie nowych Klientów; realizacja budżetu sprzedaży wybranej grupy produktów w danym regionie; opracowywanie i przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami firmy;
budowanie długotrwałych relacji z Klientami i pozyskiwanie nowych Klientów; wizyty u Klientów i badanie ich oczekiwań; realizacja budżetu sprzedaży; przygotowywanie raportów i analiz;