Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
Do Twoich głównych zadań będzie należało: pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO, budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami, badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO, stała współpraca z halami...
Opis stanowiska: odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży poprzez bezpośrednie dostawy towarów do klientów. Realizacja celów i wskaźników biznesowych oraz budżetu sprzedaży. Pozyskiwanie klientów i nawiązywanie z nimi długotrwałych relacji. Koordynacja działań zespołu...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji; rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa; identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa; realizacja celów sprzedaży;...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Twój zakres obowiązków Prowadzenie procesów HR-owych od rekrutacji do wdrożenia nowych pracowników. Koordynowanie obiegu dokumentacji personalnej dotyczącej cyklu życia pracowników. Wsparcie procesów kadrowo – płacowych. Koordynacja procesów zatrudnienia pracowników tymczasowych (w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
311 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...
Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało: Nadzór nad procesem kompletacji towarów dla klientów. Fakturowanie. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz procesu dostaw. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami. Współpraca z firmami transportowymi w zakresie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
318 dni
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Do Twoich głównych zadań będzie należało kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów; dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem; odpowiednie pakowanie towarów; stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych; Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi; Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie...
Do Twoich głównych zadań będzie należało zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów) organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...