Firma Schindler powstała w 1874 roku i jest dzisiaj jednym z największych na świecie producentów wind i największym producentem schodów i chodników ruchomych.Ponad 135-letni okres działalności na rynku przyniósł firmie ogromne doświadczenie i znaczne osiągnięcia, co pozwoliło jej znaleźć się wśród liderów w branży.Koncern, w skład którego wchodzi nasza firma Schindler Polska Spółka z o.o., ma główną siedzibę w Szwajcarii, w Ebikonie koło Lucerny.Schindler obecny jest w ponad 100 krajach całego świata, ma 50 wielozakładowych fabryk, zatrudnia około 40.000 pracowników. Swoimi urządzeniami przewozi dziennie miliard ludzi na całym świecie.
Zakres obowiązków obejmuje: Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów handlowych; Wsparcie prawne zarządu oraz wszystkich działów w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego oraz handlowego; Sporządzanie dokumentów, pism i wniosków w sprawach spornych, sądowych, egzekucyjnych oraz...
Zakres obowiązków obejmuje: Konserwację urządzeń dźwigowych; Konserwację schodów i chodników ruchomych; Ocenę stanu technicznego dźwigów i schodów ruchomych; Świadczenie usług pogotowia dźwigowego; Wykonywanie napraw i regulacji w konserwowanych urządzeniach; Współpracę z...
Zakres obowiązków obejmuje: Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń awarii urządzeń; Kontakt telefoniczny z działem serwisu; Telefoniczna obsługa klientów (obsługa połączeń przychodzących) Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień; Rozliczanie czasu pracy pracowników działu serwisu;
Zakres obowiązków obejmuje: Konserwację urządzeń dźwigowych; Konserwację schodów i chodników ruchomych; Ocenę stanu technicznego dźwigów i schodów ruchomych; Świadczenie usług pogotowia dźwigowego; Wykonywanie napraw i regulacji w konserwowanych urządzeniach; Współpracę z...
Zakres obowiązków obejmuje: Zarządzanie infrastrukturą IT – monitoring, zapewnienie wydajności oraz planowanie rozwoju; Wspieranie i rozwijanie systemów informatycznych zgodnie z potrzebami biznesowymi; Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego dotyczącego ochrony danych organizacji;...
Zakres obowiązków obejmuje: Kontrolę i analizę minimalnych stanów magazynowych części zamiennych; Realizację strategii zakupowej ukierunkowanej na optymalizację kosztów; Wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców; Negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami części...
Zakres obowiązków obejmuje: Konserwację urządzeń dźwigowych; Konserwację schodów i chodników ruchomych; Ocenę stanu technicznego dźwigów i schodów ruchomych; Świadczenie usług pogotowia dźwigowego; Wykonywanie napraw i regulacji w konserwowanych urządzeniach; Współpracę z...
Zakres obowiązków obejmuje: Kontrolę i analizę minimalnych stanów magazynowych części zamiennych; Realizację strategii zakupowej ukierunkowanej na optymalizację kosztów; Wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców; Negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami części...
Zakres obowiązków obejmuje: Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń awarii urządzeń; Kontakt telefoniczny z działem serwisu; Telefoniczna obsługa klientów (obsługa połączeń przychodzących) Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień; Rozliczanie czasu pracy pracowników działu serwisu;
Zakres obowiązków obejmuje: Zarządzanie procesem wyszukiwania i pozyskiwania podwykonawców usług budowlanych, instalacyjnych i serwisowych; Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz analizę ofert; Prowadzenie skutecznych negocjacji, ustalanie warunków handlowych oraz renegocjowanie zawartych...
Zakres obowiązków obejmuje: Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów handlowych; Wsparcie prawne zarządu oraz wszystkich działów w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego oraz handlowego; Sporządzanie dokumentów, pism i wniosków w sprawach spornych, sądowych, egzekucyjnych oraz...
Zakres obowiązków obejmuje: Montaż i uruchamianie urządzeń zgodnie z instrukcją montażu; Przeprowadzanie remontów urządzeń; Uczestnictwo w procesie dopuszczenia urządzeń do eksploatacji; Zapewnienie najwyższej jakości w instalacji urządzeń; Przestrzeganie zasad BHP i ochrony...
Zakres obowiązków obejmuje: Kontrolę i analizę minimalnych stanów magazynowych części zamiennych; Realizację strategii zakupowej ukierunkowanej na optymalizację kosztów; Wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców; Negocjowanie i podpisywanie umów z dostawcami części...
Zakres obowiązków obejmuje: Zarządzanie procesem wyszukiwania i pozyskiwania podwykonawców usług budowlanych, instalacyjnych i serwisowych; Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz analizę ofert; Prowadzenie skutecznych negocjacji, ustalanie warunków handlowych oraz renegocjowanie zawartych...
Celem stanowiska jest zapewnienie realizacji projektów (inwestycje komercyjne) zgodnie ze wszystkimi założeniami kontraktu, m.in. poprzez: stałą kontrolę budżetu i kosztów projektów, koordynację pracy zespołu projektowego (sprzedaż, dokumentacja techniczna, montaż, BHP, jakość,...