RSM Poland to profesjonalni doradcy i zaufani partnerzy w biznesie. Jako zespół ponad 250 specjalistów oferujemy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorcom kompleksowe doradztwo podatkowe i gospodarcze. Rozbudowaną ofertę usług kierujemy do przedsiębiorstw polskich oraz spółek zagranicznych, które otwierają swoje oddziały w naszym kraju.
W Polsce jesteśmy jedną z 15 największych firm w swojej branży. Działamy aktualnie w czterech lokalizacjach: Poznaniu, Warszawie, Szczecinie i Katowicach, kompleksowo dbając o interesy firm zarówno na rynkach krajowych, jak i międzynarodowych.
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi; Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; Weryfikacja zapisów wprowadzonych do systemu finansowo-księgowego przez podległych członków...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie pracy zespołu księgowych w zakresie współpracy z Klientami, księgowań, sporządzanych deklaracji, sprawozdań, raportów a także procedur wewnętrznych RSM; Zarządzanie zespołem kilku księgowych (asystentów, seniorów) oraz weryfikacja merytoryczna pracy;...
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi; Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; Weryfikacja zapisów wprowadzonych do systemu finansowo-księgowego przez podległych członków...
Wymagania minimalne, jakie stawiamy kandydatom: biegła znajomość języka niemieckiego; absolwent wyższych lub podyplomowych studiów filologicznych w zakresie języka niemieckiego; umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania; dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy...
Wymagania minimalne, jakie stawiamy kandydatom: Biegła znajomość języka angielskiego; Absolwent Filologii Angielskiej; Umiejętność pracy w zespole zorientowanym na zadania; Dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu; Zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów księgowych; Uzgadnianie kont księgowych; Segregacja, archiwizacja dokumentów; Wsparcie Działu Prowadzenia Ksiąg Rachunkowych w bieżących pracach. Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: Roczne doświadczenie w pracy...
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: Min. roczne doświadczenie w pracy biurowej; Wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci studiów zaocznych); Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word); Bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista; Dyspozycyjność od poniedziałku do...
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi; Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; Weryfikacja zapisów wprowadzonych do systemu finansowo-księgowego; Dokonywanie rozliczeń...
Zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura; Dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji na terenie Warszawy; Obsługa urządzeń biurowych; Dbanie o zaopatrzenie biura (organizacja nowych miejsc pracy, zakup mebli i artykułów biurowych); Wsparcie pracy sekretariatu...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów; Bieżący kontakt z klientami w języku polskim i angielskim; Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie raportów płacowych; Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy; Sporządzanie dokumentacji do ZUS, US, GUS, PFRON;...
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: minimum 4 letnie doświadczenie w pracy w audycie finansowym w organizacji, w której metodologia audytu oparta była na MSRF (ISA); zdobyte uprawnienia biegłego i/lub ACCA rewidenta lub zaawansowana ścieżka ich zdobywania doświadczenie w kierowaniu...
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w firmie audytorskiej (mile widziane doświadczenie w firmie audytorskiej, w której praca wykonywana jest w oparciu o międzynarodową metodologię audytu–ISA); Dobra znajomość przepisów rachunkowości (PSR,...
Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: minimum roczne doświadczenie w pracy w firmie audytorskiej (mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowej firmie audytorskiej); lub minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w księgowości (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym lub...
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych; Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych / aktualizacyjnych do ZUS; Pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych; Pomoc przy...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie projektów podatkowych; Zarządzanie zespołem oraz weryfikacja merytoryczna pracy podwładnych; Przygotowanie opinii i opracowań podatkowych; Aktywne zdobywanie nowych zleceń oraz bieżące kontakty z klientami.