sprzedaż produktów i usług zaawansowanych Orange Polska utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Biznesowymi przygotowywanie i prezentację ofert oraz doradztwo w zakresie usług teleinformatycznych podejmowanie działań mających na celu utrzymanie Klientów lub zapewnienie ich powrotu do Orange
planowanie i nadzorowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange; bieżące raportowanie wyników sprzedaży; budowanie efektywnego zespołu; organizowanie pracy zespołu; uaktualnianie i budowanie wiedzy w zakresie oferty Orange Polska oraz oferty konkurentów; planowanie i wspieranie...
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
tworzenie koncepcji marketingowych, wymagań biznesowych oraz wdrażanie produktów z obszaru energii eklektycznej dla klientów B2C; wdrażanie polityki cenowej dla zarządzanych produktów; analizy i raportowanie rynku sprzedaży energii; opracowywanie informacji do materiałów marketingowych,...
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Deweloperami (rola Opiekuna Klienta Dewelopera) reprezentowanie Orange Polska na rynku deweloperskim negocjowanie umów inwestycyjno-marketingowo-sprzedażowych z Deweloperami monitoring lokalnego rynku deweloperskiego współpracę przy sprzedaży...
opracowywanie, utrzymywanie i aktualizację modeli danych środowiska energetycznego weryfikację, optymalizację i zatwierdzanie zmian w procesach biznesowych pod kątem efektywności przetwarzania danych monitorowanie i analizę zmian w systemach energetycznych przygotowywanie analiz i raportów...
sprzedaż produktów i niestandardowych rozwiązań Orange Polska (OPL) samodzielnie oraz poprzez Partnerów Technologicznych złożonych z oferty M2M; prowadzenie działań utrzymaniowych i lojalnościowych: budowa oferty M2M, negocjacje kontraktów oraz nadzór nad prawidłowym wdrożeniem do...
przygotowywanie raportów i analiz zarządczych; analizę i ocenę projektów, opiniowanie pod kątem poziomu ryzyka kredytowego; tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w obszarze zarządzania ryzykiem kredytowym; kreowanie polityki zarządzania ryzykiem kredytowym; budowanie i rozwój...
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
tworzenie strategii działania kanału sprzedaży do klientów SME i SOHO; wyznaczanie i realizację celów (sprzedażowych, retencyjnych, jakościowych, efektywnościowych oraz przychodowych) w obszarze ofert mobilnych i stacjonarnych; utrzymanie efektywnej sieci sprzedaży (ilość, jakość)...
sprzedaż produktów i usług Orange Polska dla Klientów Biznesowych; utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami; przygotowywanie i prezentację ofert oraz doradztwo w zakresie usług teleinformatycznych; podejmowanie działań mających na celu utrzymanie Klientów lub zapewnienie ich powrotu...
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;