Orange Polska S.A.wielkopolskie, Konin, Powstańców Wielkopolskich 16A
praca stacjonarna
1937 dni
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
Budowanie relacji biznesowych z Klientami - doradztwo sprzedażowe oraz teleinformatyczne, określanie kierunku działań na przydzielonym portfelu Klientów; Prowadzenie projektów teleinformatycznych opartych na portfolio Orange i firm partnerskich; Realizacja założonych celów sprzedażowych;...
ewidencja zdarzeń gospodarczych w zakresie rozliczeń projektów inwestycyjnych, w tym rozliczanie nakładów poniesionych na rozwój infrastruktury finansowanych ze środków własnych, publicznych, funduszy strukturalnych UE oraz leasingu; ewidencja nakładów na środki trwałe w budowie (CapEx)
Orange Polska S.A.świętokrzyskie, Końskie, ul. 16 Stycznia 7a
praca stacjonarna
1942 dni
sprzedaż i promowanie naszej oferty wśród klientów odwiedzających salony Orange; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz...
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
Orange Polska S.A.dolnośląskie, Dzierżoniów, ul. Rynek 33b
praca stacjonarna
1942 dni
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange; edukowanie klientów z zakresu nowych technologii; stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym;
doradztwo i opiniowanie rozwiązań biznesowych w zakresie działań operacyjnych Centrum Obsługi Pracowników; identyfikowanie i rekomendowanie działań zmierzających do zwiększania efektywności świadczonych usług oraz procesów operacyjnych; koordynowanie procesu opracowywania analiz w...
planowanie i nadzorowanie realizacji sprzedaży produktów i usług Orange; bieżące raportowanie wyników sprzedaży; budowanie efektywnego zespołu; organizowanie pracy zespołu; wspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzeb; dbałość o wizerunek Orange Polska;
analiza pobranych danych pomiarowych z systemów dystrybucyjnych; wyjaśnianie rozbieżności w raportach, specyfikacjach i rozliczeniach z Operatorami Systemów Dystrybucyjnych; poszukiwanie możliwości usprawnień w procesach rozliczeniowych; odpowiedzialność za poprawność rozliczeń klienckich;
definiowanie i realizacja strategii sprzedaży w ramach obsługiwanego portfela klientów biznesowych; maksymalizacja przychodów i marży na bazie istniejących Klientów oraz zwiększanie udziału w rynku; budowanie silnych, długotrwałych relacji z Klientami i partnerami biznesowymi;...
budowanie silnych i długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi poprzez dogłębne poznanie specyfiki ich działalności biznesowej realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne...
realizacja sprzedaży usług mobile Orange Polska dla Instytucji Publicznych; definiowanie i kreowanie potrzeb Klientów; tworzenie niestandardowych ofert i negocjacje kontraktów z Klientami; budowanie długofalowych relacji oraz mapy kontaktów z Klientami; ciągły rozwój w zakresie portfolio...
realizacja sprzedaży usług mobile Orange Polska dla największych firm w Polsce; definiowanie i kreowanie potrzeb Klientów; tworzenie niestandardowych ofert i negocjacje kontraktów z Klientami; budowanie długofalowych relacji oraz mapy kontaktów z Klientami; ciągły rozwój w zakresie...