wsparcie dla członków zespołu w pracach analitycznych, pomoc przy walidacji umów i ich weryfikacja zgodności z business-case, współpraca w procesach planistycznych, udział w przygotowaniu zestawień i analiz biznesowych.
realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne rozwiązania ICT umożliwiające poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta; budowanie silnych i długotrwałych relacji z klientami i...
Prowadzenie projektów dla produktów z linii Data Transmission na styku marketingu, sprzedaży i obsługi klienta mające na celu wdrożenie nowych sposobów pozyskania i utrzymania klientów z danej branży oraz budowania ich wartości w długim okresie. Identyfikowanie i zrozumienie priorytetów...
Nadzór nad terminową realizacją zadań z zakresu cyberbezpieczeństwa zgodnie z ustalonymi harmonogramami prac, raportowanie i monitorowanie zgodności z politykami i standardami bezpieczeństwa. Koordynacja procesu identyfikacji ryzyk IT u klientów zewnętrznych, analiza bezpieczeństwa...
Testowanie webaplikacji. Testowanie infrastruktury. Analiza kodów żródłowych. Przygotowywanie raportów z wykonanych prac. Wsparcie zespołów IT klientów we wdrażaniu rekomendacji. Rozwój środowisk wykorzystywanych do pentestów i testów socjotechnicznych.
Poszukiwanie nowych Klientów i bycie dla nich przewodnikiem w świecie Internetu Rzeczy; Strategiczne doradztwo w wyborze rozwiązań zwiększających efektywność organizacyjną i finansową Klientów oraz bycie partnerem w ich biznesie; Cross segmentowa współpraca z innymi obszarami: sprzedaż...
Orange Polska S.A.pomorskie, Słupsk, ul. Ignacego Łukasiewicza 1/2/3
praca stacjonarna
1301 dni
utrzymywanie istniejących robotów programowych (skrypty) które automatyzują wprowadzanie danych do systemów OPL; puszczanie cykliczne skryptów, identyfikowanie problemów oraz testowanie dostarczonych poprawek; wsparcie we wdrożeniu automatyzacji testów regresji systemów informatycznych...
(biuro/praca zdalna) Umowa zlecenia Twoje główne zadania: Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń Klientów w systemie zgłoszeniowym, Przekazywanie Klientowi informacji o zmianie statusu realizowanych zgłoszeń, Informowanie o awariach i utrudnieniach w działaniu systemów...
Zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym; Rozbudowa zespołu, rozwój kompetencji, szkolenia, wdrożenie oraz rekrutacja. Sprzedaż usług: telefonii komórkowej, dostępu do Internetu, ICT, IoT, energii. Realizacja celów sprzedażowych oraz opieka i utrzymywanie relacji z Klientami B2B...