Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Twoją pasją jest nawiązywanie relacji z ludźmi; jesteś nastawiony/-a na rozwiązywanie problemów gości; umiesz udzielić rady i zapytać o opinię po angielsku; wierzysz, że szczęście to suma dobrze spędzonych chwil; cenisz nowoczesny design i prostotę;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ umiejętność łatwego budowania kontaktów międzyludzkich; umiejętność koordynacji i pracy nad wieloma projektami jednocześnie; umiejętność pracy w zespole; praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office; umiejętności analityczne; dobra znajomość języka angielskiego;
MISJA: planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych na rzecz hotelu, w tym aktywne zarządzanie i rozwój portfolio klienckiego, aktywne pozyskiwanie nowych klientów segmentu podróży służbowych, klientów korporacyjnych, sektoru MICE (szkolenia, bankiety i konferencje) zgodnie z wytycznymi...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ: Jeśli: Potrafisz być partnerem dla Twoich wewnętrznych klientów proponując im najbardziej optymalne rozwiązania i pomoc w ich wdrożeniu; Nie boisz się stanąć na linii frontu w konfrontacji z pracownikami, jak i kadrą zarządzającą; Jesteś urodzonym...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Wierzysz, że każdy moment dnia jest ważny; Czujesz, że nawiązywanie relacji z ludźmi to najlepiej spędzony czas; Swobodnie rozmawiasz po angielsku z obcokrajowcem; Doceniasz prostą, nowoczesną i zrównoważoną kuchnię;
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać; Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją;...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ cechuje Cię ciekawość i entuzjazm; cenisz autentyczność i pasję w działaniu; z dumą promujesz miejscowe festiwale, wystawy i produkty; potrafisz opowiedzieć po angielsku o swoich ostatnich lokalnych odkryciach;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Jesteś pasjonatem gotowania. Lubisz karmić ludzi i zadowolenie gości jest dla Ciebie priorytetem. Cenisz prostotę i naturalne składniki, chętnie poznajesz nowe smaki. Emanujesz pogodą ducha i życzliwością. Nie boisz się szybkiego tempa pracy.
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Dzielisz naszą pasję gościnności; Nie ustajesz w swoim rozwoju; Sprawne działanie wszystkich urządzeń jest dla ciebie ważne; Jesteś innowacyjny; Szacunek i zaufanie są dla ciebie ważne; Jeżeli TAK, to TY jesteś osobą, której szukamy. JAK O CIEBIE...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc...
You will have the following tasks Preparation, control and reporting of monthly P&Ls; Preparation of snapshots, forecasts; Preparation of monthly and ad-hoc reports; Management of annual budget process; Group reporting, data providing to mother company, Hotel GMs, Managing Director; Preparation of...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie; Lubisz swoje miejsce...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać; Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność; Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją; Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc...
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Dzielisz naszą pasję gościnności; Lubisz sprawiać radość innym; Świetnie się komunikujesz; Jesteś aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych i się na tym znasz:) Zarażasz współpracowników swoim entuzjazmem i zaangażowaniem; Jeśli TY...