wsparcie klienta w obsłudze modułów systemu SAP SD; obsługę zgłoszeń serwisowych od klientów; rozwiązywanie pojawiających się problemów; czynną analizę i ocenę incydentów systemowych;
Ewidencję problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych; Wstępne rozpoznanie rodzaju problemu; Rozwiązanie problemu (First Level Support) Przydzielenie konsultanta SAP dla problemów bardzo złożonych; (Second Level Support) Monitorowanie zgłoszeń; Udzielanie informacji o statusach zgłoszenia;
Analizę oraz kontrola kosztów nowych i bieżących projektów; Udział w przygotowywaniu prognoz finansowych, budżetów i sprawozdań finansowych; Controlling wszystkich kosztów; Współpracę z działem księgowości; Raportowanie do Dyrektora Finansowego;
Administrowanie systemami pocztowymi, w szczególności MS Exchange 2013; Rozwiązywanie pojawiających się problemów; Prowadzenie drobnych prac projektowych;
Ewidencję problemów zgłaszanych przez użytkowników końcowych; Wstępne rozpoznanie rodzaju problemu; Rozwiązanie problemu (First Level Support) Przydzielenie konsultanta SAP dla problemów bardzo złożonych; (Second Level Support) Monitorowanie zgłoszeń; Udzielanie informacji o statusach zgłoszenia;
Wsparcie Klienta w obsłudze modułu systemu SAP ABAP; Obsługę zgłoszeń serwisowych od Klientów; Rozwiązywanie pojawiających się problemów; Prowadzenie drobnych prac projektowych;
Pełnienie roli konsultanta wiodącego na projektach wdrożenia modułu SD systemu SAP; Przygotowywanie analiz, ofert, wycen projektów i działania typu presales; Coaching mniej doświadczonych konsultantów; W mniejszych projektach SAP SD pełnienie roli koordynatora / Project Managera.
Prace programistyczne, tworzenie nowych aplikacji dla niemieckiego klienta z branży ubezpieczeniowej; Rozwijanie i utrzymywanie istniejącego oprogramowania; Uczestniczenie w projektach programistycznych;