ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca 3-zmianowa od poniedziałku do piątku; Kompletacja zamówień na podstawie dokumentu WZ; Wykładanie towaru na półki; Utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy;
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca 3-zmianowa od poniedziałku do piątku; Kompletacja zamówień na podstawie dokumentu WZ; Wykładanie towaru na półki; Utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy;
Zadania: Utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami na określonym terenie; Realizowanie planów sprzedaży; Pozyskiwanie nowych klientów; Podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta;
Zadania: Utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami na określonym terenie; Realizowanie planów sprzedaży; Pozyskiwanie nowych klientów; Podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta;
Podstawowe zadania na stanowisku: rozładunek towarów ze środków transportowych i rozmieszczanie przesyłek w magazynie; przygotowywanie przesyłek zgodnie z otrzymanymi dokumentami; przyjmowanie towaru do magazynu i sprawdzanie zgodności ilości i asortymentu przyjmowanego towaru z dokumentami;...
Opis stanowiska: Współpraca z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych poprzez kontakt telefoniczny; Realizowanie zamówień; Aktywna sprzedaż bieżących promocji; Rozwijanie relacji z obecnymi klientami; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; Badanie potrzeb i oczekiwań klientów;...
(umowa zlecenie) Do obowiązków wybranej osoby będzie należało: telefoniczne przyjmowanie zamówień od klientów; sprzedaż promocji centralnych i lokalnych;
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za kształtowanie polityki marketingowej PGF; Współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego; Monitorowanie i analiza danych rynkowych i wyników sprzedaży; Kreowanie wizerunku firmy; Opracowywanie kampanii promocyjnych, opracowywanie materiałów...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami na określonym terenie; Realizowanie planów sprzedaży; Pozyskiwanie nowych klientów; Podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta;
Zadania: Utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami na określonym terenie; Realizowanie planów sprzedaży; Pozyskiwanie nowych klientów; Podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta;