1 aktualna oferta
pracy
od 51 do 250 prac.
Działalność usługowa
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.
Do zakresu obowiązków wybranego Kandydata należeć będzie zarządzanie lokalem gastronomicznym położonym na Lotnisku Chopina w Warszawie w którego skład wchodzą brandy Chief's oraz włoska Restauracja.
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Współudział w przygotowywaniu bieżących analiz wyników spółki; Analiza rachunku wyników i strat, analiza odchyleń do budżetu. Współudział przy tworzeniu okresowych prognoz i planów finansowych spółki; (budżety,...
Obowiązki: Sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych; Prowadzenie baz danych; Przygotowywanie dokumentów handlowych; Kontakt z dostawcami; Kontakt z siecią sprzedaży HDS Polska; Wsparcie bezpośredniego przełożonego;
Obowiązki: Sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych; Prowadzenie baz danych; Przygotowywanie dokumentów handlowych; Kontakt z dostawcami; Kontakt z siecią sprzedaży HDS Polska; Wsparcie bezpośredniego przełożonego;
Nasze oczekiwania: minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; znajomość zasad kontroli kosztów i tworzenia rozliczeń finansowych; sprawność w realizacji celów sprzedażowych;...
Nasze oczekiwania: minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; zdolności organizacyjne; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; umiejętność kontroli kosztów i realizacji celów sprzedażowych; znajomość technik...
Nasze oczekiwania: doświadczenie w obsłudze Klienta w branży gastronomicznej; dyspozycyjność; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność pracy w grupie; znajomość języka angielskiego (mile widziane); otwartość na nowe wyzwania.
Nasze oczekiwania: minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; zdolności organizacyjne; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; umiejętność kontroli kosztów i realizacji celów sprzedażowych; znajomość technik...
Nasze oczekiwania: doświadczenie w obsłudze Klienta w branży gastronomicznej; dyspozycyjność; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność pracy w grupie; znajomość języka angielskiego (mile widziane); otwartość na nowe wyzwania.
Nasze oczekiwania: minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; zdolności organizacyjne; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; umiejętność kontroli kosztów i realizacji celów sprzedażowych; znajomość technik...
Nasze oczekiwania: doświadczenie w obsłudze Klienta w branży gastronomicznej; dyspozycyjność; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność pracy w grupie; znajomość języka angielskiego (mile widziane); otwartość na nowe wyzwania.
Nasze oczekiwania: minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; znajomość zasad kontroli kosztów i tworzenia rozliczeń finansowych; sprawność w realizacji celów sprzedażowych;...
Nasze oczekiwania: minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; zdolności organizacyjne; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; umiejętność kontroli kosztów i realizacji celów sprzedażowych; znajomość technik...
Nasze oczekiwania: minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży gastronomicznej; zdolności organizacyjne; umiejętność kierowania zespołem, inspirowania i motywowania ludzi; umiejętność kontroli kosztów i realizacji celów sprzedażowych; znajomość technik...
Nasze oczekiwania: doświadczenie w obsłudze Klienta w branży gastronomicznej; dyspozycyjność; łatwość nawiązywania kontaktów; umiejętność pracy w grupie; znajomość języka angielskiego (mile widziane); otwartość na nowe wyzwania.