Kontakty z klientami dotyczące otrzymywania i przesyłania danych Obsługa urządzeń biurowych Sporządzanie i redagowanie pism Wysyłanie korespondencji Przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami Archiwizacja danych
Wprowadzanie danych/polis do systemu Analiza i ustalenie wysokości należnej prowizji Wystawianie i zatwierdzanie faktur Monitorowanie i windykacja płatności za wystawione faktury Organizowanie i kontrola szkoleń BHP Prowadzenie ewidencji przydziałów środków BHP
Kontakty z klientami dotyczące otrzymywania i przesyłania danych Obsługa urządzeń biurowych Sporządzanie i redagowanie pism Wysyłanie korespondencji Przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami Archiwizacja danych
przyjmowanie zgłoszeń szkód od klientów analiza i weryfikacja dokumentacji przychodzącej rejestrowanie szkód w systemie kontakt telefoniczny z klientami, nadzór nad obiegiem dokumentacji papierowej oraz elektronicznej archiwizacja szkód współdziałanie z innymi Biurami
Przygotowywanie dokumentów dla pracowników Biura Handlowego Prowadzenie kalendarza pracowników Biura Handlowego Analiza danych Archiwizacja danych Przygotowywanie i sporządzenie korespondencji Obsługa urządzeń biurowych
Przygotowywanie dokumentów dla pracowników Biura Handlowego Prowadzenie kalendarza pracowników Biura Handlowego Analiza danych Archiwizacja danych Przygotowywanie i sporządzenie korespondencji Obsługa urządzeń biurowych
wsparcie osób bezpośrednio odpowiedzialnych za obsługę klientów obsługa urządzeń biurowych sporządzanie i redagowanie pism przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami archiwizacja danych
Kontakty z klientami dotyczące otrzymywania i przesyłania danych Obsługa urządzeń biurowych Sporządzanie i redagowanie pism Wysyłanie korespondencji Przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami Archiwizacja danych
Prowadzenie kalendarza spotkań, Przygotowywanie oraz redagowanie pism (w tym notatek prasowych), Przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami, Tworzenie baz danych (research), Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych), Kompleksowe...
wsparcie osób bezpośrednio odpowiedzialnych za obsługę klientów, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie i redagowanie pism, przygotowywanie oraz wysyłanie korespondencji, przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami, archiwizacja danych.
Studenci IV, V roku Znajomość MS Office– w szczególności MS Excel Doskonałe zdolności interpersonalne, w tym przede wszystkim umiejętność prowadzenia rozmów z klientami Dokładność i rzetelność Umiejętność pracy z danymi, tworzenie i redagowanie pism Samodzielność i inicjatywa w...