INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Zadania: Tworzenie nowych aplikacji oraz integracja z istniejącymi systemami; Analiza kodu, poszukiwanie rozwiązań, wykrywanie błędów, optymalizacja; Obsługa baz danych MS SQL i PostgreSQL;
na woj. kujawsko-pomorskie oraz na województwo warmińsko-mazurskie Opis stanowiska: Codzienna mobilna obsługa Klientów w terenie, aktywne pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; Sprzedaż części, umów serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i napraw zgodnie z...
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie i małopolskie Opis stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu; Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży; Podejmowanie działań stymulujących i kontrolujących poziom realizowanych...
Główne obowiązki: Analiza, wdrożenie i rozwój procesów biznesowych w celu optymalizacji wyników Spółki; Wiodąca rola w zakresie wdrażania wszelkich projektów mających na celu optymalizację procesów; Przygotowanie i analiza raportów finansowych; Przygotowywanie budżetów i prognoz,...
Miejsce pracy: północno-zachodnia część woj. mazowieckiego Opis stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu; Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży; Podejmowanie działań stymulujących i kontrolujących poziom...
Opis stanowiska: Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z założeniami planu sprzedaży regionu; Osiąganie założonego udziału w rynku maszyn w regionie sprzedaży; Podejmowanie działań stymulujących i kontrolujących poziom realizowanych wyników zgodnie ze strategią firmy oraz w...
Opis stanowiska: Opracowywanie zamówień i przygotowywanie ofert na sprzedaż części zamiennych; Bieżąca obsługa Klienta i sprzedaż części zamiennych, wystawianie dokumentów sprzedażowych; Przyjmowanie zamówień; Aktywny kontakt z klientem;
Główne obowiązki: Analiza, wdrożenie i rozwój procesów biznesowych w celu optymalizacji wyników Spółki; Wiodąca rola w zakresie wdrażania wszelkich projektów mających na celu optymalizację procesów; Przygotowanie i analiza raportów finansowych; Przygotowywanie budżetów i prognoz,...
Opis stanowiska: Obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy; Załadunki i rozładunki towarów dostarczanych i wysyłanych z firmy; Uzupełnianie oraz kontrolowanie stanów magazynowych; Obsługa programów firm kurierskich; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Wsparcie dla mechaników;
Opis stanowiska: Weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych pod względem formalnym i rachunkowym; Ewidencja księgowa dokumentów zakupu oraz innych dokumentów o charakterze kosztowym, w tym rozliczeń międzyokresowych; Klasyfikacja rozliczeń odpowiednio do CIT i VAT; Rozliczanie...