Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych; Pozyskanie niezbędnych do rozwiązania danych dotyczących incydentu; Powiadamianie pracowników II linii o występujących nieprawidłowościach wykazywanych przez systemy...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego, udział w projektach IT, dokumentowanie prowadzonych działań.
Opis stanowiska: Wsparcie Managera w zakresie przygotowywania dokumentacji handlowej. Pozyskiwanie i uzupełnianie informacji o potencjalnych Klientach. Aktywne wspieranie procesów handlowych. Umawianie spotkań z Klientami. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby Działu Handlowego....
Kluczowe obowiązki: Nadzór nad dokumentacją systemową, techniczną i technologiczną; Przygotowanie, utrzymanie i wdrażanie procedur operacyjnych procesów; Nadzór nad zmianami prawnymi w obrębie wymagań normatywnych; Koordynacja współpracy pomiędzy działami.
Opis Analiza danych oraz sprawdzenie ich zgodności i poprawności w dedykowanym systemie CRM; Prowadzenie ewidencji dokumentów Klientów Firmy; Archiwizacja dokumentów zgodnie z wprowadzonymi standardami; Współpraca z działem Serwisu;
Pełen etat Obowiązki/zadania: Tworzenie przejrzystych i interesujących treści w oparciu o dostępne materiały i research; Redagowanie wewnętrznych i zewnętrznych komunikatów i artykułów branżowych; Przygotowywanie treści mailingów, ofert handlowych, newsletterów, komunikatów Social...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie ewidencji magazynowej oraz kontrolę stanów magazynowych; Obsługę informatycznych systemów magazynowych i serwisowych; Kontrolę jakości przyjmowanych towarów; Kompletowanie zamówień; Przyjmowanie, wydawanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wdrażanie systemów informatycznych dla sektora handlu detalicznego, szkolenia w kwestiach związanych z obsługą aplikacji i sprzętu, administrowanie systemu informatycznego na poziomie aplikacji, baz danych i sprzętu, konfigurację...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zapewnienie wysokiej jakości obsługi; weryfikację i aktualizację zgłoszeń serwisowych w bazie zleceń (rozwiązywanie bieżących problemów); rozliczanie zleceń (zlecanie fakturowania usług, rozliczanie części, zamykanie...
Zadania na stanowisku: Lokalne i zdalne wsparcie techniczne dla pracowników; Analiza i rozwiązywanie problemów z obszaru oprogramowania i sprzętu; Konsultacje techniczne z innymi zespołami; Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie audytów bezpieczeństwa; Prowadzenie kontroli w zakresie: bezpieczeństwa telekomunikacyjnego, dokumentacji technicznej, procedur dotyczących systemów IT; Dokonywanie analiz ryzyka informatycznego; Tworzenie polityk i...
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów IT, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego, udział w projektach IT, dokumentowanie prowadzonych działań.
Zadania na stanowisku: Lokalne i zdalne wsparcie techniczne dla pracowników; Analiza i rozwiązywanie problemów z obszaru oprogramowania i sprzętu; Konsultacje techniczne z innymi zespołami; Utrzymywanie wysokiej jakość obsługi;
Zadania: Wprowadzanie i weryfikowanie danych w systemie informatycznym; Dbanie o jakość informacji w systemie; Rzetelność oraz dokładność przy wprowadzaniu informacji;