Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express. Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: zarządzanie podległym Zespołem – 12 pracowników, nadzór merytoryczny nad programistami i testerami w zespole; koordynację projektowej działalności zespołu: planowanie, alokację członków zespołu do zadań projektowych i monitorowanie...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: bieżącą analizą ofert konkurencji; analizę i kontrolę rentowności wybranych produktów; kalkulowanie i analizę baz dochodowości; wparcie zespołu w zakresie opracowywania założeń finansowych dla procesów repricingowych; sporządzanie analiz ad hoc;
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: realizację celów sprzedażowych; poszukiwanie nowych Klientów dla Spółki; budowanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami; opiekę handlową nad powierzonym portfelem Klientów; odkrywanie potrzeb Klientów i tworzenie...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za przetwarzanie danych oraz monitoring systemów informatycznych Spółki zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami i instrukcjami. Wymagania: wykształcenie średnie informatyczne, dobra znajomość systemu Windows, podstawowa znajomość...
Zakres obowiązków: opieka nad klientami biznesowymi oraz budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami; telefoniczny kontakt z potencjalnymi oraz obecnymi klientami w celu rozszerzenia współpracy, sprzedaży dodatkowych usług, negocjacji warunków handlowych, czynności retencyjnych;...
Zakres obowiązków: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych; aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych, dla największych i najbardziej wymagających...
Zakres obowiązków: przygotowywanie analiz, zestawień i raportów; sporządzanie sprawozdań zarządczych; przygotowywanie budżetów, planów i prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji; dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej; kontakt z jednostkami biznesowymi w ramach struktur...
i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami...
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy obecnie osób do Biura Zarządzania Projektami (Project Management Office). Zespół PMO odpowiada za projekty realizowane przez eService zarówno w Polsce jak i za granicą, a w jego skład wchodzą kierownicy projektów oraz eksperci...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: ładowanie kluczy kryptograficznych do terminali i pinpadów; przygotowanie i wydawanie urządzeń niezbędnych do zapewnienia ciągłości produkcji; odpowiedzialność za jakość urządzeń wydawanych do produkcji; zarządzanie magazynem głównym i...
Będziesz odpowiedzialny za: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami; realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów; budowanie pozytywnego wizerunku eService wśród klientów biznesowych;
Do Twoich zadań należeć będzie: Kompleksowa obsługa klientów (w szczególności w języku czeskim), w tym: Udzielanie porad i informacji Akceptantom w sprawach dotyczących dokonywania transakcji. Obsługa terminali płatniczych. Odpowiedzialność za terminowe przyjęcie wszelkiej...
Jeżeli jesteś: skuteczny w pozyskiwaniu nowych Klientów; systematyczny i dbasz o utrzymanie relacji w kontaktach z klientami, których masz w opiece; dokładny w prowadzeniu dokumentacji; konsekwentny w dążeniu do postawionego celu….
Jeżeli jesteś: skuteczny w pozyskiwaniu nowych Klientów; systematyczny i dbasz o utrzymanie relacji w kontaktach z klientami, których masz w opiece; dokładny w prowadzeniu dokumentacji; konsekwentny w dążeniu do postawionego celu….