Osoba na stanowisku: Przeprowadza proces umówienia klienta na konsultację lekarską, badanie diagnostyczne, badania Medycyny Pracy; Przyjmuje zgłoszenia na realizację Wizyty Domowej oraz hospitalizacji; Weryfikuje uprawnienia ubezpieczonych do świadczeń w placówkach medycznych; Informuje o...
Pół etatu Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: profesjonalną obsługę klientów, dbanie o właściwą ekspozycję towaru, obsługę kasy fiskalnej, raportowanie do przełożonego o wynikach sprzedaży; Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obsłudze klienta - min. 1 rok,...
Zakres obowiązków: nadzór i koordynowanie podległego zespołu wykonującego inwentaryzacje, tłumaczenie rozmów, dokumentów i wskazówek zleceniodawcy, udzielanie pomocy w sprawach kwaterunkowych, logistycznych oraz technicznych, Wymagania: dyspozycyjność od styczna do lutego; min. dobra...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Zakres obowiązków: Sprzedaż rozwiązań HR; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy; Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy; Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży; Budowanie pozycji firmy...
Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu: zarządzania zespołem, komunikacji, rozwijania potencjału pracowników i innych szkoleń miękkich dla trenerów i kadry zarządzającej; prowadzenie sesji coachingowych; współpraca z zarządem holdingu w zakresie polityki...