Podstawową działalnością Spółek z grupy LoVo jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń telefonicznych i dostępu do Internetu. LoVo posiada wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej świadcząc usługi dla operatorów, resellerów oraz klientów biznesowych. LoVo to jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego.
Zakres obowiązków: Sprzedaż telefoniczna hurtowych usług głosowych oraz transmisji danych do Operatorów, telewizji kablowych i dostawców Internetu oraz pozostałych usług dla branży telekomunikacyjnej Współpraca ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji...
LoVo S.A.mazowieckie, Warszawa (Okęcie)
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3573 dni
Opis stanowiska: Rozwiązywanie zgłoszeń abonenckich i obsługa systemu ticketowego Nadzór nad prawidłowym działaniem sieci i usług Wsparcie techniczne klienta Współpraca z klientami, dostawcami i operatorami Podejmowanie działań i czynności w ramach obowiązujących procesów, procedur i regulaminów
LoVo S.A.mazowieckie, Warszawa (Okęcie)
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3574 dni
Główne zadania: Przedstawianie rozwiązań na podstawie badania potrzeb Klientów; Prowadzenie prezentacji u Klientów; Zawieranie umów telekomunikacyjnych z Klientami z sektora SME; Budowanie bazy potencjalnych Klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami;
LoVo S.A.mazowieckie, Warszawa (Okęcie)
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3657 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów grupy LoVo Rejestrowanie /monitorowanie zgłoszeń abonenckich; Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji abonenckich; Archiwizacja dokumentacji; Współpraca z innymi działami firmy;
sprzedaż usług telekomunikacyjnych do klientów biznesowych pozyskiwanie strategicznych klientów biznesowych oraz opieka nad dedykowanym portfelem firm poszukiwanie partnerów do dalszej sprzedaży usług telekomunikacyjnych wprowadzenie danych sprzedażowych do raportów sprzedażowych budowanie...
Biegła znajomość oprogramowania w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania central telekomunikacyjnych Umiejętność konstruowania dialplanów Znajomość protokołu SIP Znajomość konfiguracji kart TDM dla Asterisk (Digium, Sangoma) Doświadczenie w zarządzaniu centralą Asterisk dla...
Doskonała znajomość rynku usług telekomunikacyjnych Rozeznanie w ofercie producentów central PBX Doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych Doświadczenie w zamawianiu łączy dzierżawionych Mile widziane doświadczenie we współpracy z TP S.A. Wzorowa umiejętność organizacji...
Viegła znajomość systemów Unix/Linux Dobra znajomość urządzeń Cisco Znajomość sieci TCP/IP (routing, switching, firewall); Umiejętność administracji bazami danych (MySQL, PostgreSQL); Umiejętność administracji usługami (SMTP, HTTP, DNS, DHCP, FTP); Znajomość przynajmniej jednego...
sprzedaż usług telekomunikacyjnych do klientów biznesowych. pozyskiwanie strategicznych klientów biznesowych oraz opieka nad dedykowanym portfelem firm; poszukiwanie partnerów do dalszej sprzedaży usług telekomunikacyjnych. wprowadzenie danych sprzedażowych do raportów sprzedażowych....
praca w zespole działu technicznego, monitoring sieci i usług, konfiguracja urządzeń i systemów telekomunikacyjnych, obsługa usługowej platformy telekomunikacyjnej, obsługa biletów usterkowych, instalacje teletechniczne, realizacja procesów zamawiania, modyfikowania i migracji z usług,...
praca w zespole działu technicznego, monitoring sieci i usług, konfiguracja urządzeń i systemów telekomunikacyjnych, obsługa usługowej platformy telekomunikacyjnej, obsługa biletów usterkowych, instalacje teletechniczne, realizacja procesów zamawiania, modyfikowania i migracji z usług,...
Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi. Poszukiwanie partnerów do dalszej sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych do partnerów biznesowych. Negocjowanie warunków umów. Raportowanie pracy. Wprowadzenie danych sprzedażowych do raportów sprzedażowych.
zarządzanie zespołem działu technicznego, nadzór nad działem monitoringu sieci i usług, nadzór procesów zamawiania, modyfikowania i migracji usług, nadzór nad procesem paszportyzacji sieci, sporządzanie raportów i zestawień do członka Zarządu ds. technicznych.
Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi. Poszukiwanie partnerów do dalszej sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych do partnerów biznesowych. Negocjowanie warunków umów. Raportowanie pracy. Wprowadzenie danych sprzedażowych do raportów sprzedażowych.