Od 15 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom ponad 60 000 klientów, wysyłających ponad półtora miliona przesyłek miesięcznie. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami są odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; umiejętność organizacji pracy i poszukiwania rozwiązań; obowiązkowość, terminowość, przestrzeganie obowiązujących w firmie procedur; dbanie o porządek w magazynie; dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; wykształcenie średnie lub zawodowe;
pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji z Klientami firmy, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
Realizacja zakładanych celów ilościowych i sprzedażowych; Tworzenie bazy Klientów przy pomocy dostępnych narzędzi; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami Prowadzenie bazy kontaktów Raportowanie efektów pracy do przełożonych;
Aktywna sprzedaż telefoniczna w segmencie B2B; Realizacja zakładanych celów ilościowych i sprzedażowych; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami; Prowadzenie bazy kontaktów w systemie CRM; Raportowanie efektów pracy do przełożonych;
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; umiejętność organizacji pracy i poszukiwania rozwiązań; obowiązkowość, terminowość, przestrzeganie obowiązujących w firmie procedur; dbanie o porządek w magazynie; dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; wykształcenie średnie lub zawodowe;
Realizacja zakładanych celów ilościowych i sprzedażowych; Tworzenie bazy Klientów przy pomocy dostępnych narzędzi; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami; Prowadzenie bazy kontaktów; Raportowanie efektów pracy do przełożonych;
kompleksowa telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług świadczonych przez firmę, analiza skuteczności doręczeń przesyłek, codzienne raportowanie jakości doręczeń przesyłek.
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; umiejętność organizacji pracy i poszukiwania rozwiązań; obowiązkowość, terminowość, przestrzeganie obowiązujących w firmie procedur; dbanie o porządek w magazynie; dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; wykształcenie średnie lub zawodowe;
Aktywna sprzedaż telefoniczna w segmencie B2B Realizacja zakładanych celów ilościowych i sprzedażowych Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Nawiązywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z klientami Prowadzenie bazy kontaktów w systemie CRM Raportowanie efektów pracy do przełożonych;
doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; umiejętność organizacji pracy i poszukiwania rozwiązań; obowiązkowość, terminowość, przestrzeganie obowiązujących w firmie procedur; dbanie o porządek w magazynie; dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę; wykształcenie średnie lub zawodowe;