Nielsen jest globalną firmą działającą w obszarze informacji i mediów, zajmującą czołowe pozycje w sektorach informacji marketingowej, pomiaru i informacji mediów oraz informacji biznesowej. W Polsce firma działa od 1992 r. i posiada dwa współpracujące biura w Warszawie oraz zatrudnia ponad 500 pracowników.
SPECJALISTA DS. PRZETWARZANIA DANYCH SIMPLY PUT: jako Specjalista ds. Przetwarzania Danych będziesz odpowiedzialny za kodowanie produktów, walidację i kontrolę danych, dostarczanie wysokiej jakości baz danych oraz raportów zgodnie z wymaganiami Klientów (producentów i detalistów) poprzez...
JUNIOR ADMINISTRATIVE SPECIALIST SIMPLY PUT: When you join the Nielsen team, you’re signing up for an experience that requires flexibility, curiosity, and passion. You will be a part of Innovation team. Nielsen's Innovation Practice remains at the core of our clients’ new product ideas, product...
INSIGHT ANALYST SIMPLY PUT: The role will be client facing, by phone or e-mail normally but also with occasional face to face client meetings at a client headquarter (international travel might be needed). The portfolio of clients would consist on strategic Nielsen partners.
As a Client Technical Specialist, you work directly with our clients on implementing our latest software. By working directly with our Product and Engineering teams you will continue the growth and development of our products. We are looking for a proactive individual who is passionate about working...
Główne obszary odpowiedzialności: Współpraca z firmą outsourcingową w obszarze naliczania listy płac i administracji personalnej oraz obsługi umów cywilno-prawnych, Administracja systemami benefitów pracowniczych, Aktualizacja danych pracowniczych w wewnętrznych i zewnętrznych...
A day in the life of a Consultant: Work as a part of an international project team that helps FMCG clients optimize their marketing mix; Use Nielsen tools and methodologies to build answers to business questions from the market data; Convert analysis results into a business-focused and actionable...
Główne obszary odpowiedzialności: Rozwój długookresowej relacji biznesowej z sieciami detalicznymi; Przygotowywanie analiz i rekomendacji dla Klientów w oparciu o dane Nielsena i inne dostępne źródła danych; Kompleksowa koordynacja współpracy z Klientem mająca na celu zwiększanie jego...
Główne obszary odpowiedzialności: Budowanie relacji biznesowych z kluczowymi Klientami na rynku detalistów; Bieżąca współpraca z sieciami detalicznymi i jej aktywny rozwój wraz z uzgadnianiem warunków współpracy; Pomoc i doradztwo w zakresie korzystania z danych w najbardziej efektywny...
A day in the life of an Analyst: Consult with clients on their planned innovation, marketing, and positioning strategies for new product launches; Analyze consumer data and compose reports that provide valuable insight into our clients’ new products; Use proprietary forecasting tools to predict...
Key highlights of the role: Prepare proposals and design projects that address the individual Client needs; Cooperate effectively with team on the projects execution; Analyze project results from the perspective of client business; Deliver presentations which provide insights and recommendations...
Job Responsibilities: Regularly enlisted to resolve technical issues for existing and future clients; Provide consultation on complex projects as a Subject Matter Expert and functions as a recognized technical expert in the suite of Nielsen digital products, especially Digital Video Players; Acts as...
A day in the life of an Analyst: Consult with clients on their planned innovation, marketing, and positioning strategies for new product launches; Analyze consumer data and compose reports that provide valuable insight into our clients’ new products; Use proprietary forecasting tools to predict...
Key Accountabilities: Execution of statistical estimation; Preparation of analysis and solutions in response to client queries; Participation in development and standardization of the method related process; Interpretation of data derived from the retail measurement methodology; Preparation and...
A day in the life of an Analyst: Consult with clients on their planned innovation, marketing, and positioning strategies for new product launches; Analyze consumer data and compose reports that provide valuable insight into our clients’ new products; Use proprietary forecasting tools to predict...