Profesjonalna obsługa firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: Weryfikacja, aktualizacja danych w systemach komputerowych; Zapewnienie właściwej współpracy z innymi komórkami w zakresie realizowanych zadań; Wsparcie w przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją;
Jak się u nas pracuje? zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; doradzamy klientom ( praca zmianowa ) zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, na początek stawka 15 zł brutto/1h; promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów; dla...
Opis stanowiska: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym – Biuro Obsługi Klientów jednej z sieci telekomunikacyjnej; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;...
Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie! Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę; Wynagrodzenie podstawowe - zawsze na czas, stawka na start 13,00 zł/brutto za godzinę (2184zł/168h) Cykliczny system podwyżkowy; Możliwość wypracowania...
Jeżeli: poszukujesz stabilnej pracy, w oparciu o umowę o pracę; jesteś dyspozycyjna/y do pracy w systemie zmianowym; sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się obsługi nowych programów; lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywna/y i pozytywnie nastawiona/y do Klienta; masz...
Jak się u nas pracuje? zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; doradzamy klientom ( praca zmianowa ) zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, na początek stawka 13 zł brutto/1h; promujemy najlepszych – przyznajemy premię uzależnioną od jakości obsługi Klientów; dla...
Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym – udzielanie pomocy Klientom; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Jeżeli: poszukujesz stabilnej pracy, w oparciu o umowę o pracę; jesteś dyspozycyjna/y do pracy w systemie zmianowym; sprawnie obsługujesz komputer i szybko uczysz się obsługi nowych programów; lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywna/y i pozytywnie nastawiona/y do Klienta; masz...
Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Wadwicz Sp. z o.o.mazowieckie, Warszawa (Mokotów, ul. Postępu)
praca stacjonarna
2654 dni
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń w zakresie udzielania informacji oraz pomocy klientom indywidualnym; Opieka nad wyznaczoną grupą klientów; Nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Wymagania: wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w call center;...
Oczekujemy: Doświadczenia w projektach z wykorzystaniem Javy (co najmniej 2 lata) Znajomości systemu zarządzania repozytoriami GIT; Znajomość systemu Linux na poziomie podstawowym; Znajomość narzędzi „Build tool” (Gradle preferowany) Programowanie w TDD; Doświadczenie w projektach...