O TOBIE Będziesz odpowiedzialna/ny za projektowanie oprogramowania nowych urządzeń przeznaczonych dla sieci telekomunikacyjnych. Twoja rola, jako członka zespołu Software, będzie kluczowa w tworzeniu projektu, zgodnego z jednej strony z wymaganiami funkcjonalnymi, a z drugiej z zakładaną...
O TOBIE Będziesz miał/a możliwość tworzenia oprogramowania dla technologii, dopiero pojawiających się w świecie telekomunikacji. Będziesz brał/a udział w projektach, kreujących rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych. TWOJE ODPOWIEDZIALNOŚCI Tworzenie...
Odpowiedzialności: realizacja procesu zaopatrzenia Firmy w komponenty do urządzeń elektronicznych; rozwijanie współpracy z aktualnymi dostawcami komponentów oraz poszukiwanie nowych; negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie z obecnymi dostawcami; wsparcie...
budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z powierzonymi Klientami branży telekomunikacyjnej, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań, odpowiedzialność za realizacje budżetu i rozwój sprzedaży.
tworzenie oprogramowania, w tym typu embedded, na potrzeby projektów konstrukcyjnych wdrażanych do produkcji seryjnej, organizowanie i planowanie we współpracy w kierownikiem projektu przebiegu projektu, udział w tworzeniu architektury oprogramowania, proponowanie i opracowywanie implementacji...
budowanie i utrzymywanie relacji z Klientem i sprzedaż na wskazanych rynkach, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klienta oraz doradztwo w zakresie rozwiązań we współpracy z zespołem inżynierskim, negocjacje handlowe z Klientem, wspieranie procesu zawierania umowy, organizacja testów,...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, realizację budżetu sprzedaży poprzez obsługę dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie informacji marketingowych w celu poszerzania oferty oraz prowadzenie prezentacji i szkoleń...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie przekładanie koncepcji marketingowych na narzędzia internetowe, prezentowanie pomysłów i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz sprawna administracja serwisem www.