Praca.plPraca Zakłady Mięsne OLEWNIK-BIS Sp. z o.o.
Zakłady Mięsne OLEWNIK-BIS Sp. z o.o.
od 251 do 500 prac.
Przemysł spożywczy
Zakłady Mięsne OLEWNIK – BIS istnieją od 1989 roku. Od chwili powstania są symbolem doskonałego smaku polskich wędlin. Nowoczesna technologia, wyselekcjonowany surowiec oraz zastosowane receptury gwarantują produktom wysoką jakość.
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
doświadczenie w uczestniczeniu w przetargach publicznych wykształcenie min średnie; umiejętność strategicznego myślenia; ukierunkowanie na cele i wyniki; Operatywność i skuteczność w działaniu; Prawo jazdy kat. B;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
zarządzanie sprzedażą, współpraca z sieciami nowoczesnymi; planowanie, organizowanie sprzedaży; tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży; inspirowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań produktowych i sprzedażowych; budowanie długoterminowych relacji z klientami;...
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
zarządzanie sprzedażą, współpraca z sieciami nowoczesnymi; planowanie, organizowanie sprzedaży; tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży; inspirowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań produktowych i sprzedażowych; budowanie długoterminowych relacji z klientami;...
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Cel: Zarządzanie sprzedażą i promocją produktów w wyznaczonym regionie zgodnie ze strategią rozwoju i polityką handlową; Zadania: planowanie, organizowanie sprzedaży; tworzenie strategii sprzedażowych, rozwijanie sieci sprzedaży; inspirowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań produktowych...
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;
Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży zgodnie z wyznaczonymi celami; Reprezentowanie firmy na rynku, opieka nad klientami; Planowanie działań w celu pozyskania nowych klientów;