wykształcenie wyższe; minimum 2 lata doświadczenie w dziale zakupów w firmie produkcyjnej; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy pod presją czas;
wykształcenie wyższe techniczne (mechanika, spawalnictwo, okrętownictwo lub pokrewne) komunikatywna znajomość języka angielskiego; mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale kontroli jakości w branży konstrucji stalowych; komunikatywność, umiejętność pracy w grupi;
projektowanie, wdrażanie i ulepszanie standardów dotyczących jakości; monitorowanie wszystkich działań wpływających na jakość; analizowanie danych w celu znalezienie obszarów wymagających poprawy; tworzenie raportów obrazujących postępy; zarządzanie zespołem;
codzienna praca z wykorzystaniem języka holenderskiego, analiza dokumentów oraz poszukiwanie nowych rozwiązań w obrębie pracy z klientami, prowadzenie korespondencji oraz utrzymanie komunikacji z klientami (kontakt mailowy oraz telefoniczny), sporządzanie raportów i rejestracja informacji w...
weryfikacja danych w systemie wewnętrznym, zarządzanie danymi, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, dbanie o poprawność i adekwatność informacji w wewnętrznej bazie firmy.
kontakt z pracownikami firmy (pracującymi w krajach Dachu), udzielanie informacji na tematy związane z cyklem życia pracowniczego (ilość dni urlopowych, przysługujące benefity, szkolenia, itp.), weryfikowanie poprawności zawieranych umów o pracę, aktualizacja danych pracowniczych w...
Sortowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi wytycznymi; Skanowanie dokumentacji; Weryfikacja dokumentów pod względem ich poprawności merytorycznej i ogólnie przyjętych zasad; Archiwizacja dokumentów; Raportowanie; Przygotowywanie projektów zleconych przez menagerów; Pomoc przy zewnętrznych...
wprowadzanie faktur do wewnętrznego systemu, przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie kont bankowych, kontakt z innymi działami firmy, dbanie o płynny przepływ informacji oraz o poprawność danych;
wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (B2-C1), dobra znajomość programu Excel, wysoka kultura osobista, dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin (40h/tyg).
prowadzanie, aktualizacja i weryfikacja poprawności danych w systemie wewnętrzym, kontakt z klientami z firmy w języku włoskim oraz angielskim, weryfikacja faktur zakupowych w systemie (księgowanie faktur, przygotowywanie płatności), refakturowanie kosztów i rozliczanie pracowniczych...
Uczestniczenie w tranzycji procesu; Tworzenie procedur procesowych i analiza popełnianych błędów; Monitorowanie terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności; Kontakt z dostawcami, uzgadnianie poprawności wystawianych faktur; Przygotowywanie raportów i analiz; Uczestniczenie w...
Scope of duties: Management of the finance function; Provide strategic, operational and communications support to the Senior Management to facilitate achievement of business objectives; Maintain GL; Preparation of budgets, forecasts and cash flow projections; Maintenance of financial ledgers and...
opieka nad bieżącym funkcjonowaniem biura, w tym organizacja czasu pracy pracowników wewnętrznych i zewnętrznych; bieżąca obsługa Klienta; administracja sklepu internetowego; bliska współpraca z osobami prowadzącymi kampanie marketingowe; przygotowywanie raportów; wystawianie faktur,...
pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój bieżących projektów; komunikacja z klientami w trakcie trwania projektów; analizowanie projektów; raportowanie wyników;