od 1001 do 2000 prac.
Medycyna, Farmacja i Służba zdrowia
Jesteśmy rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną o 100% kapitale polskim, która powstała na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Od powstania firmy Adamed w 1986 roku wyrośliśmy na jedną z najważniejszych firm farmaceutycznych w Polsce, która eksportuje polską innowację na światowe rynki. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych firm farmaceutycznych działających w kraju (źródło: IQVIA). Dziś w swoim portfolio posiadamy ponad 500 produktów, oferowanych pacjentom w blisko 80 krajach na całym świecie, a na inwestycje w badania i rozwój przeznaczyliśmy dotychczas 1,9 miliarda złotych. Współpracujemy z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą.
Nasze dwa zakłady produkcyjne – w Ksawerowie i Pabianicach – tworzą Centrum Produkcyjno-Logistyczne Adamed, które wyposażone jest w najnowocześniejsze urządzenia do produkcji i pakowania tabletek. Znajduje się tu również zamknięta strefa produkcji leków sterydowych i onkologicznych, wraz z niezbędnym zapleczem technologicznym. W dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Centrum Produkcyjno-Logistycznym rocznie powstaje ponad tysiąc półproduktów i wyrobów gotowych, które później trafiają na rynki Europy, Azji, Australii i Oceanii.
Opis stanowiska Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji leków RX, OTC i suplementów diety; Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Przygotowywanie i zarządzanie raportami mierzącymi efektywność Działu Sprzedaży OTC; Przygotowywanie, implementacja i zarządzanie aktywnościami trade marketingowymi dla wszystkich kanałów dystrybucji; Kreowanie nowych, efektywnych...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji leków OTC i suplementów diety; Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji leków OTC i suplementów diety; Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Poszukiwanie najnowszych, aktualnych informacji medycznych istotnych dla wykonywania zadań na stanowisku; Opiniowanie i akceptacja wewnętrznych oraz zewnętrznych materiałów promocyjnych pod kątem ich zawartości merytorycznej;...
Adamed Sp. z o.o.małopolskie, Tarnów, Gorlice, Brzesko, Nowy Sącz, Nowy Targ, Dębica, Krosno
praca stacjonarna
2523 dni
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji leków OTC i suplementów diety; Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Promowanie produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów; Budowanie relacji z Klientami firmy; Realizowanie założonych celów i zadań; Organizowanie targów, konferencji, sympozjów; Generowanie oraz analiza raportów sprzedażowych.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Kompleksowe zarządzanie grupą produktów w obszarze CNS i neurologii; Tworzenie i implementacja strategii marketingowej dla nowych i istniejących produktów; Wdrażanie strategii marketingowej i opracowywanie strategicznych...
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało: Realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji leków; Rozwój współpracy ze środowiskiem farmaceutycznym zgodnie z przyjętymi założeniami firmy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez prowadzenie prezentacji oraz...