Firma NOMI S.A. powstała w kwietniu 1993 roku i jako pierwsza w Polsce sieć handlowa zaoferowała klientom pełen wachlarz artykułów dla domu i ogrodu. W latach 90-tych NOMI S.A. była jedyną polską siecią sklepów - Zrób To Sam. Dynamiczny rozwój Firmy, poprzez tworzenie nowych placówek handlowych na terenie całej Polski, pozwolił na stworzenie 1760 miejsc pracy w 34 sklepach o łącznej powierzchni handlowej ponad 141 tys. m2. W styczniu 2006 roku w Piotrkowie Trybunalskim został otwarty nowoczesny magazyn centralny zatrudniający ponad 60 osób z tego regionu. Po okresie restrukturyzacji dla NOMI S.A. rozpoczął się okres intensywnego rozwoju. Od 2007 roku Firma wchodzi w skład polskiej grupy kapitałowej zarządzanej przez i4ventures. W ciągu swojej działalności polski fundusz inwestycyjny i4ventures przyczynił się do rozwoju wielu znanych firm, tworząc nowe miejsca pracy i wspierając ogólny rozwój gospodarczy kraju.
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Profesjonalna obsługa Klienta; Odpowiedzialność za ułożenie oraz ekspozycję towarów; Bieżące monitorowanie cen sprzedaży na półce; Utrzymywanie porządku na półkach; Zapewnienie poprawnej dokumentacji kasowej; Prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach;
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom biznesowym; Pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego na wskazanym obszarze (budowanie portfela klienta) Budowanie długotrwałych relacji z klientem; Badanie potrzeb klienta, analiza lokalnego rynku;
Profesjonalna obsługa Klienta; Odpowiedzialność za ułożenie oraz ekspozycję towarów; Bieżące monitorowanie cen sprzedaży na półce; Utrzymywanie porządku na półkach; Zapewnienie poprawnej dokumentacji kasowej; Prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach;
Aktualizacja i analiza danych handlowych (ceny, produkty, sprzedaż, zakupy, rotacja) Współpraca z jednostkami handlowymi oraz dostawcami na terenie Polski; Wsparcie zespołu kupców w zakresie przygotowywania warunków handlowych do negocjacji;
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę klientom instytucjonalnym poprzez wyszukiwanie potencjalnych klientów w terenie, spotkania z nimi, tworzenie pod nich ofert handlowych. Jak również będzie odpowiedzialna za...
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z Kluczowymi Klientami na powierzonym obszarze poprzez spotkania biznesowe; Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę; Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klienta;
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z Kluczowymi Klientami na powierzonym obszarze poprzez spotkania biznesowe; Aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę; Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klienta;
Zarządzanie i organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu sprzedawców; Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży; Odpowiedzialność za dostępność towaru w ramach branży; Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta; Motywowanie zespołu;
Efektywna praca w zakresie gospodarki magazynowej sklepu; Przyjmowanie, składowanie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentacją magazynową; Załadunek i rozładunek towarów; Optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej;
Profesjonalna obsługa Klienta; Odpowiedzialność za ułożenie oraz ekspozycję towarów; Bieżące monitorowanie cen sprzedaży na półce; Utrzymywanie porządku na półkach; Zapewnienie poprawnej dokumentacji kasowej; Prawidłowe i sprawne ewidencjonowanie sprzedaży na kasach;